GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 570)
      • Stop met over die Italianen te zeveren, ge zijt me aan het brainwashen ofwa ? Kat, melk 😉

XXX

@PDS – zal Timo morgen het fototoestel in zijn pollen duwen :happydance: :happydance:

Hm, balonnetje opgelaten bij de wederhelft maar dat werd snel stukgeprikt. Ze wil er niet mee meerijden… Is dat nu slecht of goed nieuws? Ze heeft ni gezegd dat ik hem ni mag kopen, eh w :mrgreen:

PDS

Doen Harley !!!!!!!!! :happydance:

Lap! Nu ben ik beginnen rondkijken bij de ferrari’s en heb mijn oog laten vallen op de 360 Spider.. :think: Merci eh PDS! :bounce:
                Dat forum hier maakt mij zot 😥

PDS

Dat is ook echt sjiek ! :happydance:

Zal proberen om straks nog fotos te maken, anders morgen :lekker:

[quote=”pds trading” post=184714]Nu hopen dat er hier nog een paar gaan volgen :drink:[/quote]

Volgen kan je het niet echt noemen… sinds juni staat er eveneens een Ferrari naast m’n Porsche 964. 😀
                    Het is dan wel geen F430… maar een 348TB…
                    En man, wat rijdt dat ding zalig!! :lekker:

Wim

[quote=”mark986″ post=184685]
                      Bij mij net hetzelfde…. Een ferrari of lambo komt er niet in 😥 (geef me nog een jaartje :coolness: )
                      [/quote]

Daar zal ik aan denken over een jaartje. 😉

PDS

Inderdaad, ik heb hem natuurlijk nog niet lang, maar tot nu toe lijkt het allemaal mee te vallen qua prijzen 😉

Nu hopen dat er hier nog een paar gaan volgen :drink:

Idd was voor een ouder model, de 430 is degene die redelijk betrouwbaar lijkt en is redelijk geprijsd als je ziet wat de speciale luchtgekoelde Porsches nu al kosten

PDS

Mijn vrouw is ook niet zo zot van auto’s maar ze zegt altijd dat ik een hobby moet hebben …. :happydance:

PDS

@Ghost. Nee geen circuit, daar heb ik de GT3 voor he :up:

@Rocco
                              . Van horen zeggen hoor je veel, ik was er ook bang van. Alles wat je hoort is van mensen die er zelf geen hebben en van oudere modellen.
                              Heb net een bestek van Ferrari gehad, voor groot onderhoud en nieuwe bougies. Is 1220 excl Btw.
                              Ik vind dat zeker niet duur, het is en blijft ne ferrari ! :coolness:

Je kan ook voor alles naar Forza in Oss. Ben daar tijd geleden eens geweest, stonden 2 Enzo, 3 f40 en 1 van de 9 zilveren f50 !

Het zal dus zonder twijfel een goeie garage zijn en is blijkbaar echt niet duur

:popcorn:

Had al wat zitten lezen op het ferrariforum voor’t geval ik de lotto win, maar mijn goesting was rap over toen er daar ene wat raamrubbers had besteld voor 4000$ … zal wel een droom blijven zo’n 430 Scuderia *luv

Ferrari :think: :think: Ferrari :think: :think:
                                  Mooi maar verder zegt het mij niets 😳
                                  Toch veel plezier met de Ferrari :applaus: :applaus: en veilige km :driver: :driver:
                                  Mag die ook op circuit PDS :driver:

[quote=”pds trading” post=184671]
                                    Had niet verwacht zo’n leuke reacties te krijgen op een Porscheforum :happydance:
                                    Doet me veel plezier !
                                    [/quote]

Allez jong, we zijn hier toch allemaal (allez de meeste toch) ottofreaks !
                                    In tegenstelling, had je nu een luchtgekoelde Porsche gekocht, dan had ik met modder gesmeten zallen 😉

Maar je bent inderdaad nogal gierig met de foto’s ja 😉

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.