GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 570)
      • Dat heeft zijn vrouw dus gedaan :happy:
        Bij mij net hetzelfde…. Een ferrari of lambo komt er niet in 😥 (geef me nog een jaartje :coolness: )

@pds
        ferm macien! Van harte met je f430, vind ik persoonlijk een topper, mijn ferrari favoriet en zeker in de spyder *luv :respect2: Geniet ervan en je moet ni gierig zijn met fotos hoor 😉

nja, dan heb je het aan jezelf te danken Cabrio Wim
          In 38 jaar kan je een mens toch al wat kneden denk ik …… 😆

Wim

Waarom niet, we zijn toch autoliefhebbers en ik vind ook mooi, dus lekker genieten en veel plezier er mee.. :up:

Ik zou er zelf ook al een gehad hebben, en weet er een te staan die mijn interesse zeer groot maakt, maar ik mag van mijn vrouwtje alles op gebied van auto’s zolang er maar geen Ferrari binnenkomt, want dan is het homeles. 😳
            En dit heeft ze mij al medegedeeld 38 jaat geleden toen we net getrouwd waren. :happy:

PDS

:coolness:

Had niet verwacht zo’n leuke reacties te krijgen op een Porscheforum :happydance:
              Doet me veel plezier !

Jenw van hier op het forum gaat hem volgende week helemaal polieren, coating opzetten, en ….. Enfin hij zal er goed uitzien 😀

Mamaaaa miaaaaa que bellaaaaaaa :first: !!!

Wow, heel knappe F430! :respect2: Las ik dat nu goed op het forum dat je nog geen 30 bent? De juiste beroepstak uitgekozen dan! :drink:

[quote=”Vonheist” post=184523]Ja man, super hoor ! Geniet ervan !
                    Die sound alleen al… enkel en alleen daarvoor zou ik er eentje kopen.

Vorige week (tijdens mijn zoektocht naar de volgende Porsche 😉 ) een mooie 348 zien staan…
                    of zijn dat écht bodemloze putjes ? Meer dan een goede classic Porsche ?[/quote]

De grootste kost bij een 348 is het vervangen van de distributieriem. Hiervoor moet de motor eronder uit. (net zoals bij de 355) Dus veel werkuren.
                    Voor de rest valt alles heel goed mee.
                    Ik kan alleen maar zeggen dat een 348 super is om mee te rijden. En zeker met een Tubi uitlaat klinkt de V8 als muziek in de oren… :lekker:

Knappe aankoop!

have fun!

proficiat, knap ding :up: :up: :up: :up:

@pds, ferm machine :applaus: :applaus: :applaus:

@vonheist
                          , van een 348 zou ik afblijven, 355 zou stukken beter zijn. Maat van mij heeft beide gehad dus komt van iemand met Fellali ervaring :salut: :salut: :salut:

Ja man, super hoor ! Geniet ervan !
                            Die sound alleen al… enkel en alleen daarvoor zou ik er eentje kopen.

Vorige week (tijdens mijn zoektocht naar de volgende Porsche 😉 ) een mooie 348 zien staan…
                            of zijn dat écht bodemloze putjes ? Meer dan een goede classic Porsche ?

:up: PDS, je hebt groot gelijk dat je van je centjes geniet! Als ik het kon, zou ik het ook doen. :drink:

Echt een heerlijke 430! :respect2: Alvast veel rijplezier en tot binnenkort!

S2

Heeel knap!!

Ik ben niet jaloers

Het is geen luchtgekoelde …
                                    Ik ben niet jaloers

En die GT3 valt te veel op en moet je traag over drempels …
                                    Ik ben dus niet jaloers

Het is maar een Ferrari, het is toch een bodemloze put …
                                    Ik ben niet jaloers

Het is toch geen Scuderia of een Speciale …
                                    Echt niks om jaloers voor te zijn

Hij maakt toch te veel lawaai en het trekt aan je oren zo’n spyder …
                                    Ik ben nog altijd niet jaloers

Heb ik al gezegd dat ik echt niet jaloers ben ? :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.