GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 570)
      • Wow die fotoreeks op autogespot is ZEER knap

Mooi Mooi :happydance: :lekker: Mm FOTO’s heel knap

PDS

[quote=”FirstP” post=174156]Nieuwe nr-plaat is knap maar als Belg is het toch schandalig om met een plaathouder van Porsche Eindhoven rond te rijden hoor 😉
            [/quote]

Voor een goede en correcte garage maak ik graag reclame 😉

Bedankt voor de leuke comments !

Super.!!!!

F

Nieuwe nr-plaat is knap maar als Belg is het toch schandalig om met een plaathouder van Porsche Eindhoven rond te rijden hoor 😉
                P.S. Knappe bakken. Moest ik nog plaats hebben in m’n garage……(en vooral nog wat budget vrij hebben)

alle twee, me like stripes, me like white, me like white with stripes *luv

@PDS : BINGO … ge weet het al he, ge kent mijne smaak … diene witte :first:

Oh vet!

Die mag altijd mee hoor 😀

mooi,mooi,mooi…. :respect2: maar ligt het aan mij…ik moet steeds mijn scherm op z’n kant zetten :coolness:

PDS

En een nieuwe kentekenplaat ! :happydance:

image_2014-07-22-5.jpg

PDS

Heb vandaag zelf al voor fotograaf gespeeld :drink:

image_2014-07-22.jpg

image_2014-07-22-2.jpg

image_2014-07-22-3.jpg

image_2014-07-22-4.jpg

Een van de dagen deze eens voor de lens *luv

PDS

John, ik kan anders ook wel wat gewicht besparen ! 😳

ronde tijden werden beter naar mate je honger kreeg :engeltje: gewicht sparen ze meestal op de wagen 😆

PDS

Racepiloot ? Ik ben maar een amateurke ze!!! 😳

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.