GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 570)
      • Het leven van een racepiloot kan toch zwaar zijn. Verwacht nu niet dat we compassie hebben hè 😉 We zijn gewoon strontjaloers !

Geen probleem.
          Ik had gezien dat je de hele tijd on track was :applaus:
          Normaal dat je honger had 😀

PDS

[quote=”Ghost” post=172699]Wagen is ook top :applaus:[/quote]

Bedankt :up:

Spijtig dat we in Zolder niet deftig kennis hebben maken.
            Maar ik had verschrikkelijke honger en was heel moe, had paar uur mensen meegenomen op circuit …

Wagen is ook top :applaus:

PDS

Bedankt allemaal voor de leuke reacties !!!! :up:

Doe echt plezier :happydance:

Hahaha PDS trading, wat is dat allemaal man, zag er tot heden wel leuk uit met die stickers, maaruh met die soundcheck erbij, jongens jongens wat een geweld zeg, daarmee vergeleken rij ik maar in een boodschappen wagentje … :mrgreen: :drink:

Hem net live gezien en gehoord … Super !

Had hem daarnet zien staan in brasschaat superknappe bolide!, en dat geluid :happydance: 😀

Filmpje bezien zonder geluid. Best wel grappig, komt veel bij kijken bij zo een shoot precies, veel gerij en geregel 🙂

knappe shoot!

PDS

Zijn even groot want is zelfde kas. :think:

Bedankt voor de leuke reacties. :happydance: :up:

Heb nog filmpje van tijdens de shoot

FILMPJE

Striping en lichtere kleur tov zwart

Heel chic ! Knappe shoot ! Kan ni missen met zo’n auto’s maar bon kom, ge moet het nog altijd maar doen ! Proficiat aan fotograaf.

[quote=”pds trading” post=172197]De rest van de foto’s gekregen ….. Hier een paar voorbeeldjes :happydance:

[/quote]

MK I lijkt stuk groter dan de MK II, tgv stripping?

Nu lijkt me dat de remtangen vooraan van PDS lager gepositioneerd zijn dan bij de andere….kan dat of is het gezichtsbedrog

:wtf: :respect2: *luv

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.