Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › GT3 is terug met zijn facelift !!!
- Dit onderwerp bevat 570 reacties, 90 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 9 maanden geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
ik speel met net hetzelfde idee.
Dus ik ben zeker niet tegen
🙄 … ofwel de GT3 mk1 ruilen (+ veel opleg) tegen een GT3 RS mk2 …heb je wagen gisteren mogen bewonderen, man man man wat is die mooi ,en dat geluid dan :music: :music: echt ongelooflijk super :up: :up: :up:
[quote=”pds trading” post=168808]Is idd wel 1van de mooiste !
Heel mooi als je in de achteruitkijkspiegel kijkt ! Die komt stuk hoger denk ik :lekker:[/quote]MMm IDD :happydance:
de originele zit bij mij net ik het zicht :wtf: soms lastig 😆Is idd wel 1van de mooiste !
Heel mooi als je in de achteruitkijkspiegel kijkt ! Die komt stuk hoger denk ik :lekker:Idd als alles plug en Play is :happydance: geen zin in geklooi :what: ik wacht even hun antwoord af :music:
wel deze van de RS4.0 voor extra zuurstof :geek:
[quote=”pds trading” post=168638]Ik denk erover na om een achtervleugel van een gt3 rs mk2 te plaatsen.
Met die inox ophanging en carbon vleugel. Ik heb dit gezien bij MH Peize op Porsche Scene Live treffen.
Ik ben alleen wat bang dat het dan teveel “tuning” gaat uitzien ….
Wat denken jullie ervan ? :think:[/quote]
Is dat een MK1 of 2 van u??
Ik heb dat ook nog overwogen om een MK1 Rs spoiler op de mijnen te steken maar kvind het een behoorlijk dure bedoening en aangezien ik al een aanzienelijk grote strijkplank zitten heb zo gelaten…
EDIT: start van topic gezien, tis nen mk1 dus, dan zou ik sowieso geen RS spoiler van een mk2 erop zetten. van een mk1 vind ik dat nog kunnen, hopelijk valt die niet te breed uit aangezien nen RS bredere wielkasten heeft.
Is goed, stuur gerust door via pm, zal hetzelfde doen.
Carbon vleugel met carbon sidewings mijnvoorkeur, liefst met kofferdeksel in gfk met ram-air inlaten.
Tenzij jij nog iets anders in gedachten hebt ?
Nog amateurs voor groepaankoop ? Meer downforce en gewoon een vette look 😉@pvdw. Idd misschien die andere vleugel. Misschien samen bestellen ? En kortingske extra ? :relaxman:
@boxsterwalter. “Teveel van het goede ” is dus net wat ik wil vermijden :think:
[quote=”LeDz01″ post=168650]Daar wil ik wel eens met meerijden :coolness:[/quote]
Doe me er maar denken als we elkaar eens ergens tegenkomen :up:
Heb je wagen al een paar keer mogen bewonderen , en is prachtig zoals hij er nu bijstaat alsook de sound .
Persoonlijk denk ik met die achtervleugel dat het wat van het goeie teveel word .
Ze weten je nu al overal te spotten :happy: :happy: :happy:[quote=”pds trading” post=168638]Ik denk erover na om een achtervleugel van een gt3 rs mk2 te plaatsen.
Met die inox ophanging en carbon vleugel. Ik heb dit gezien bij MH Peize op Porsche Scene Live treffen.
Wat denken jullie ervan ? :think:[/quote]zit net hetzelfde te bekijken !!!! zou echter liever niet de inox ophanging eronder hebben maar de normale kleurgespoten steunen ( doet het net iets meer OEM aan ipv Tuning)
Wat je zelf graag ziet moe je doen en niet naar een ander luisteren.
Ik vind het er net iets over als je de wagen gewoon op de weg gebruikt.
Anderzijds is zo’n grote vleugel wel makkelijk op reis, je kan steeds een broek even strijken die verkreukeld uit de bagage komt 😉
Ben benieuwd wat je zal doenIk denk erover na om een achtervleugel van een gt3 rs mk2 te plaatsen.
Wat denken jullie ervan ? :think:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.