GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 570)
    • PDS

[quote=”Bert V.” post=163841]

De cup van mijne maat is ook goed geraakt daar

Dat klinkt niet goed 🙁
        Toch geen schade van die brandt?[/quote]

Nee hoor, gewoon de controle kwijt :applaus:

De cup van mijne maat is ook goed geraakt daar

Dat klinkt niet goed 🙁
          Toch geen schade van die brandt?

Heel knap design bestickering, ferme GT3 !

PDS

[quote=”Bert V.” post=163636]Weet jij iets meer over de Volvo die op de parking in brand stond 😯 😯 :|[/quote]

Ja die reed naar parking en vloog plots in brand

De *porsche cup van mijne maat is ook goed geraakt daar :censored:

😆 😆 geslaagde camouflage

Ja, was eigenlijk een nieuwe 991 GT3 vermomd als Volvo :happy: :happy: :happy:

Weet jij iets meer over de Volvo die op de parking in brand stond 😯 😯 😐

PDS

[quote=”Bert V.” post=163539]Denk dat ik deze mooie bolide gisteren in actie gezien heb in Zolder :think:
                      Knappe wagen :up:[/quote]

Inderdaad dat was hem !!!! 😆

Denk dat ik deze mooie bolide gisteren in actie gezien heb in Zolder :think:
                        Knappe wagen :up:

Wim

Kun je testen of ze werken op de massa, en als dat zo is (lampje gaat branden op dashboard) kun je er echt op vertrouwen. 😉

[quote=”RODONDO” post=162534]Je zou eens kunnen kijken….. :wink:[/quote]

Heb ik gedaan hoor… en superveel zit er niet meer op, maar omdat ik niet onnodig wil gaan wisselen vertrouwde ik graag op de sensoren 😉

:happy: Rneeke toch, wielen eraf en kijken he makker!

heb die voelers eraf gebonjourt, Pagids René en da piepen is na een weekendje circuit weg…

PDS

[quote=”René” post=162506]Efkes offtopic omdat ik er geen nieuwe topic wil voor maken…

Mag ik zeker zeker zijn dat er op mijn GT3 (sept 2007 prod.datum) rembloksensoren zitten?? Of hoe kan ik dit zien? Ik denk dat ik op het punt ben dat er bijna andere op mogen, maar die dingen gaan vrij lang mee dus te vroeg wil ik ook niets weggooien…

what to do??[/quote]

Ja ja die staan er volgens mij wel degelijk op

Je zou eens kunnen kijken….. 😉

Efkes offtopic omdat ik er geen nieuwe topic wil voor maken…

Mag ik zeker zeker zijn dat er op mijn GT3 (sept 2007 prod.datum) rembloksensoren zitten?? Of hoe kan ik dit zien? Ik denk dat ik op het punt ben dat er bijna andere op mogen, maar die dingen gaan vrij lang mee dus te vroeg wil ik ook niets weggooien…

what to do??

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.