GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 570)
      • [quote=”PDS” post=226072]
        Toch blij dat ik daar vanaf ben :first:[/quote]

😯 Ik vond hem mooooooiiiiiii :applaus:

Dat is al wel even geleden ja haha, :music: Mijn perfecte filmkunsten…. :mrgreen: :puke:

+1

Ive

en toch was het een Ubervette bak :respect2:
              met perfecte striping

PDS

[quote=”PDS” post=172260]
                FILMPJE[/quote]

Waar is den tijd :wtf:

Toch blij dat ik daar vanaf ben :first:

Zeg nooit nooit, maar op dit ogenblik voel ik het niet prikkelen. Laat die 1000 euro maar op mijn rekening staan! Vraag het mij binnen een jaar nog eens.

@YellowSubmarine: Helemaal eens met de 991 GT3, dat wordt de volgende PDS mobiel ! Helemaal oneens met de flippers, die zijn een must have ! Ieder zijn goesting he 😉

zo’n 997 4S cabrio… is dat nu echt maar gewoon?? ik vind dat toch al een ferme bak :lekker: 😳

Misschien ook Sport Classic velgen monteren, zoals bij de mijne :engeltje:

PDS

Stuur kost inderdaad wel een pak geld ! Maar dat moet er echt wel in 😀

Foto’s zal wel nog even duren.

Ga blij zijn als hij in de garage staat :engeltje:

[quote=”PDS” post=225398]

Maar ik heb inderdaad bij de dealer in NL een zwarte 997 4S cabrio MKII gekocht.
                          In afwachting tot ik iets 100% naar mijn zin kan vinden.

Ze gaan er daar gelijk wat extra dingen aan doen, auto polieren, dak impregneren, …. Ook maar ineens een fortuin afgerekend om een nieuw sport design stuur met de grote flippers te laten monteren. Echt niet normaal wat ze daarvoor vragen ……

[/quote]

Dat zal dan wel een 991 GT3 zijn (met PDK dus)… Maar alvast proficiat met deze!

Voor een 981 kost een andere stuurrand (met de flippers er aan vast) een dikke 1000 euro excl montage. Maar ik voel al niet meer de behoefte om het schakelen over te nemen van de software. In stad en file staat hij normaal, elders in Sportstand. Dus die flippers hoef ik niet echt te hebben.

:hail: , snel fotootjes en ja je mag ze allemaal posten van mij :up:

+1 maar dan op mijn 50 als het kan…. (Vroeger mag ook)

Dat is rond mijn 60ste verjaardag.
                                Zo’n cadeautje mogen ze ter gelegenheid daarvan op de oprit zetten!
                                En het meest van al zouden ze me plezieren met een Boxster of Cayman 981.
                                Laat maar komen dat presentje ….

ken

feli met de aankoop PDS!!

prachtige kont!! 😉

op naar half januari, is niet meer zolang

strakke derrière! Zeker met enkel die 911-script erop, top :up:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.