GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 570)
      • Proficiat! Ik vind de body vd 4s mkII ook een vd mooiste Porsches, turbo cabrio ben ik vd looks nooit fan geweest. Echter wel deftig verschil tov power, van gt3 naar turbo mkII met 600pk (beetje overkill maar bon) en nu naar 385pk….. Verandering van spijs doet eten ok…..ni da een 4s traag is maar tov turbo mkII gaat ge toch verschieten als ge de power aanspreekt? Toch?

PDS

Verandering van spijs doet eten hé ! :up:

@rene +1
            Turbo weg voor een 4S :think: :bounce:

PDS

Hahaha een 918 Spyder in afwachting van iets beter :happy:

[quote=”Drip” post=225371]… iets met een cijfer en een ‘S’ :think:[/quote]

op basis van deze tip en PDS z’n historie dacht ik echt zonder liegen dat het een 918 spyder ging zijn 😳

dus toch geen dwaalspoor, maar ook met deze feli_smilie-2.gif

Ive

Wat een lekkere kont toch :think:

XXX

:engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje: PDS is niet zo goed in foto’s :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje:
                    9974S2.jpg

dus je doet een 997 turbo cabrio (waar je eerst nog wat extra geld in gestoken hebt) weg, voor een 997 4S cabrio waar je ook de nodige aanpassingen aan gaat doen, in afwachting van een volgende Porsche die wel naar uw goesting gaat zijn?

uw madam is content zeker daj enkel in auto’s zo wispelturig bent? :what: 🙄

Proficiat Phillip . :up:

PDS

hmmm auto zal ik pas half januari hebben 😐

Ive

Bedankt Philip dat jij zo begaan bent met onze veiligheid.
                            Dankzij jou kunnen de militairen op de Meir nog een weekje langer patrouilleren :happydance:

:applaus:

(just a joke)

proficiat Philip, zeer goede keuze in afwachting van ….

Zeer mooie keuze!! De 997 MKII is één van men favorieten. Ben benieuwd naar de pics alsook naar de uitlaat…

Goede keuze Philippe! De 997 blijft voor mij de ideale combinatie tussen klassieke look en moderne techniek :popcorn:
                                  Wel vreemd dat hier nog niemand foto’s heeft gevraagd…

PDS

@JV Telkens ik een auto koop denk ik dat het de laatste is. Hoewel ik dacht de turbo de laatste Porsche was. Na een rijkelijk Porsche carrière ….. 😳

Dit is denk ik de 5de keer een 997 :wtf: :loser:

Ik kan beter eens een foto-topic starten van 10 jaar auto’s :loser: :loser:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.