GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 570)
      • [quote=”PDS” post=225398]Haha nee Mush en ook niet de PDS van …. :wtf:

Maar ik heb inderdaad bij de dealer in NL een zwarte 997 4S cabrio MKII gekocht.
        In afwachting tot ik iets 100% naar mijn zin kan vinden. [/quote]
        Dus tijdelijk? De dag dat je die terug weg doet mag je iets laten weten 😉

Wim

Nee, maar mijn zwager in Duitsland heeft er nu ook zo eentje. 😉

Heb jij hem dan al gezien Wim :wtf:

Wim

Proficiat, en mooie Porsche. :up:

:applaus: :applaus: :applaus:

Ive

Proficiat Philip. Een droom van een wagen.
                  En de plannen zijn mij op het lijf geschreven :drink:

PDS

Haha nee Mush en ook niet de PDS van …. :wtf:

Maar ik heb inderdaad bij de dealer in NL een zwarte 997 4S cabrio MKII gekocht.
                    In afwachting tot ik iets 100% naar mijn zin kan vinden.

Ze gaan er daar gelijk wat extra dingen aan doen, auto polieren, dak impregneren, …. Ook maar ineens een fortuin afgerekend om een nieuw sport design stuur met de grote flippers te laten monteren. Echt niet normaal wat ze daarvoor vragen ……

Heb ook voor de 4S alvast een afspraak voor een andere uitlaat en een verlaging vastliggen.

Eerst bij Carnewal geïnformeerd, maar hij heeft het nogal druk en wil de auto dan een week bij hem hebben.
                    Dan toch maar bij den Heinz blijven. Op een dagje klaar. En steeds zéér goede prijs. (wat ook wel mag, is ongeveer de 7de auto die waar ik iets aan laat doen)

[quote=”Drip” post=225371]
                      Een late kerst? :happy:
                      [/quote]

😯 😯 😯
                      Is PDS Véronique De Cock??? 8)

XXX

Nu zijn we al 40 blz over een topic item GT3 bezig, het wordt tijd dat ‘m kleur bekend :think:

Het gaat toch weer gene witte zijn hé :loser:

idd Drip, en het is een knappe wagen met een lekkere kont :hail:

Ive

toch Boxster S SSSSSSSSSS ? :drink:

XXX

Ik geloof dat ik iets van uit ons noordelijk gelegen buurland heb horen aankomen. :engeltje:
                              Een late kerst? :happy:

Ik vermoed zo iets als het modeverschijnsel op het forum tegenwoordig, iets met een cijfer en een ‘S’ :think:

Winterkoopkes…. 💡 ❓

+ duurdere BIV en VB :bounce:

Mogelijks dus maar tijdelijks

Allee der is nog hoop voor ik dan :driver: :driver: :driver:

PDS

Jaja en een 991 GT3 aangeboden gekregen via dealer voor 150K

Het begint weer stilaan te zakken dus …. :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.