GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 570)
      • 😯 echt?

PDS

Wees maar zeker dat het allemaal zal gaan zakken….. :up:
          Mijn oude GT3 kan ik al zéér goed terugkopen …. Volledig nieuwe rondom zijn er dan al aan verdient 😀

Euh, de kans dat de nieuwe rs in prijs zal zakken is quasi even groot dan dat er morgenvroeg sneeuw voor mijn deur zal liggen…. :coolness: niettegenstaande hoop ik mee met jou.

PDS

[quote=”Harley G” post=225130]Een slechte verstaander verstaat nu dat Porsche niet cool is 😈 :happy:

Serieus nu: zit je met het Lambo-virus opgezadeld?[/quote]

Maar nee ik koop iets vet van Porsche ! Als de nieuwe RS wat gezakt is …. :ass:

[quote=”PDS” post=225108]Haha BCCARS heeft een betaalbare 991 GT3 gevonden 😀 [/quote]

[hide]Ik hoop dat je me niet voor bent met de aankoop van deze mooie rode GT3, want het is de enige die ik vond in mijn budgetklasse ![/hide]

[quote=”PDS” post=225108]
                Ik ben volop aan het uitkijken, we zien wel wat mijn pad kruist.
                Ga het waarschijnlijk wel bij Porsche houden, maar het zal niets spectaculair meer worden :loser:

Gisteren heb ik 2 auto’s bekeken.

Eerste was niet 100% mijn kleur, weinig opties, maar heel correcte auto. Op verschil van 2000euro toch laten staan.
                De tweede was meer mijn ding, misschien kom ik er dar wel uit !

Dinsdag ga ik eens rondrijden in Duitsland :think:[/quote]

[hide]Als deze auto’s toch niet 100% uw goesting zijn, geef er dan zoveel geld niet aan uit. Pakt dan gewoonweg de goeiekoopste boxster die je tegenkomt en rij er mee rond tot de prijzen van uw goesting gezakt zijn ! Ge zou beter naar de Antwerpse Flashmob komen, want al dat rondgerij gaat toch alleen maar een auto opleveren die je eingenlijk niet wil ![/hide]

Ik heb de PDS leren kennen met een Gt3 die je van ver hoorde komen, die op het circuit herleefde als een klein kind maar kennis had om als liefhebber naar te luisteren en van te leren.
                  Als je bij porsche blijft is het voor mij een 991 Gt3 PDK.

Een slechte verstaander verstaat nu dat Porsche niet cool is 😈 :happy:

Serieus nu: zit je met het Lambo-virus opgezadeld?

PDS

Een goede verstaander leest daar:

Dat ik nu iets uit de Porsche familie koop, maar iets heel gewoon en simpel ! Als de prijzen wat normaal zijn, dan koop ik iets echt cool :ass:

[quote=”PDS” post=225118]

Even afwachten tot de prijzen beetje gezakt zijn, dan koop ik mij eens iets wat echt de moeite is ![/quote]
                        Ik wil nu niet stoken maar beweer jij nu dat Porsche niet de moeite is? 😯 :what: :what: 😉

XXX

Groot gelijk maat ‘it’s your choice’ ! :up:

Ive

Iets eenvoudig???
                            ‘k weet nog ne mooie boxster staan :happydance:

PDS

Het zal maar iets eenvoudig zijn ze!

Even afwachten tot de prijzen beetje gezakt zijn, dan koop ik mij eens iets wat echt de moeite is !

Ive

Gij kunt ne mens nogal curieus maken zene Philip 😉

PDS

Haha BCCARS heeft een betaalbare 991 GT3 gevonden 😀

Ik ben volop aan het uitkijken, we zien wel wat mijn pad kruist.
                                  Ga het waarschijnlijk wel bij Porsche houden, maar het zal niets spectaculair meer worden :loser:

Gisteren heb ik 2 auto’s bekeken.

Eerste was niet 100% mijn kleur, weinig opties, maar heel correcte auto. Op verschil van 2000euro toch laten staan.
                                  De tweede was meer mijn ding, misschien kom ik er dar wel uit !

Dinsdag ga ik eens rondrijden in Duitsland :think:

:happy:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.