GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 570)
      • -GT3, dus geschikt voor circuit
        -in het rood, altijd goed want dan denkt iedereen dat het een ferrari is
        -electrisch, dus geen uitstoot, weinig tot geen VAA, BIV en rijtaksen
        -geen manuele bak
        -zijn zoontjes kunnen er ook mee rijden
        -K kan er mee strijken
        – …

ik kan zo nog uren doorgaan, maar krijg honger …

gt3.jpg

Benieuwd naar de opvolger :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Bezinnen bij pds gaat even snel als rijden dus zou het mij niet verbazen dat er nog dit jaar iets nieuws staat te ronken…. :popcorn: :coolness:

Denk da Philip eerst effe gaat bezinnen

ik zet in op een Lambo Urus. daar kan je vandaag de dag al eens mee buiten komen 😎

En dan de vraag die bij velen op het puntje van de tong zal liggen, wat is er in de plaats gekomen of gaat komen?? :popcorn:

Ive

Volgens mij staat hij al op hun website.
                    Da’s ook snel :applaus:
                    gisteren gebracht, vandaag op de site. En dat met een feestdag. :coolness:
                    Proficiat met de verkoop althans Philip.
                    Misschien moet ik er toch eens met mijn boxster langs gaan dan hé

gefeli met de verkoop :up:

PDS

Maar de turbo is verkocht ! :happydance:

Ik heb hem verkocht aan Alexander van AEcars. Ik heb daar gisteren voor de 4de keer zaken gedaan.
                        Naar mijn mening een absolute topzaak. Na tien jaar Porsche en dik 15 modellen kan ik wel stellen dat ik het klappen van de zweep ken.

De correcte afhandeling van AECARS maak je toch niet vaak mee …..
                        Een eerlijk gezegd is dat een garage die enerzijds veel betalen en anderzijds niet overdreven veel vragen.
                        Daarom zal het ook allemaal zo vlot gaan daar. :wtf:

Ik denk dat BOXSTERWALTER dit allemaal wel zal kunnen beamen. 😀

PDS

@rene: De auto had RDK dus bandendruk kan je mooi opvolgen. Ik reed meestal koud iets te weinig druk.
                          Ze warmen inderdaad veel te snel op !

stond uwe bandendruk niet gewoon te hoog? Ook al volg je de fabrieksinstructies, bij een zware voet worden ze goed warm en komen ze bol te staan als je de voorgeschreven druk gebruikt, dus kan goed zijn bij de boerebaantjes een stevig tempo aangehouden dat je daardoor minder grip had…

stond uwe bandendruk niet gewoon te hoog? Ook al volg je de fabrieksinstructies, bij een zware voet worden ze goed warm en komen ze bol te staan als je de voorgeschreven druk gebruikt, dus kan goed zijn bij de boerebaantjes een stevig tempo aangehouden dat je daardoor minder grip had…

PDS

Gewoon beu ! Niet echt mijn ding 😳 😳

PDS

Gewoon beu ! Niet echt mijn ding 😳 😳

Ive

[quote=”PDS” post=221707]Dat klopt !

Als iemand het feest wil ervaren ? Ik ben er wel klaar mee :music:[/quote]

Ben je hem al beu? Of worden andere plannen concreet?
                                    Is en blijf wel een machtige wagen, vind ik :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.