Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › GT3 is terug met zijn facelift !!!
- Dit onderwerp bevat 570 reacties, 90 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 11 maanden geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Ive” post=218070]Allerbeste banden op die BBS motorsport velgen :salut: :applaus:[/quote]
Ik heb de michelin supersport erop laten leggen. Dat is wel een goede band voor die auto :engeltje:
Dat klopt !
Maar Porsche heeft de uitlijning net gedaan. Ook net nieuwe banden, dus alles zou top moeten zijn !
Enfin, het is en blijft een feest om mee te rijden !
Als iemand het feest wil ervaren ? Ik ben er wel klaar mee :music:
Ni alleen banden maar ook effe ophanging en camber etc afstellen. 100pk erbij maakt die achterkant ni blij :happydance:
Allerbeste banden op die BBS motorsport velgen :salut: :applaus:
Merci !
Jaja stevige rit :happydance:
Moet alleen nog is bekijken. Tijdens de rit had hij toch redelijk weinig grip. Als ik op de weg tegen 40 plankgas geef schuift hij al wat.
Op die boerenbanen in met dat vuil :wtf:
Bij het minste dat ik gas gaf ……. :think:Conclusie: Het is net erover :geek:
Heb gisteren de Turbo IRL mogen aanschouwen, bewonderen en (proberen) achtervolgen.
Toch een vette P ze .
Nu begrijp ik de ruil volledig. :respekt:Was trouwens zalige rit naar Brugge 😀
Inderdaad ! Onderhoud van Lamborghini is niet in te schatten, er is dan ook maar 1 dealer :wtf:
EN een aventador zou er echt ferm over zijn :music:
Mja het zal voorlopig nog met de Turbo te doen zijn, mocht ik eens iets kunnen bijkopen wat de moeite is …. :think:
Super cars of London (sol) volgen op twitter of YouTube, murcielago kan een aderlating zijn, koop je op een jaar een leuke Porsche 997 4s mk2 mee als je wat ongeluk hebt en das nog de goeie kant.
Aventador is al beter maar best onderhoudsgevoelig. Hurican is al beter maar moeilijk te evalueren omdat ie nog zo nieuw is. Diegene die em nu hebben knalle voor 10tkm en dan gaat ie buiten omdat er iets nieuws is dus moeilijk te evalueren dus.
[hide]Lambo Aventador, yummie, I like !
Is die Aventador geen Dual Clutch dan ?[/hide]Ik kon een paar maand geleden de GT3 en de 430spider inruilen bij Lambo Brussels op een Aventador.
Dat is echt mijn droom, een gele ! :music:
Maar dat heb ik toch maar wijselijk niet gedaan, een Murcielago heb ik ook eens bekeken maar de koppeling is volgens MOLL in Luxemburg na 15000km weg en koste meer dan 1 euro per KM aan koppeling alleen :think:
[quote=”PDS” post=217122]Het enige aan een GT3 is misschien de “look”, maar dat heeft een Turbo volgens mij ook wel met de brede flanken, spoiler, luchtinlaten, …. Ik was nu zo goed als rond voor een California, 2012 met 27000km :bounce:[/quote]
Turbo oogt veel bruter dan een GT3. Het enige verschil dat ik zo meteen kan bedenken is de waardevastheid. Ik heb pas nog een testrit met een 991 4S gedaan. Stomste wat die verkoper kon doen was die naast een 991 turbo te zetten. Maar daar was het grote verschil het prijskaartje. California is ook best iets mooi en leuk. Maar dan blijft een F430 toch dag en nacht verschil. Maar beiden hebben enkele grote nadelen : BIV (10.000 lappen) en dat extreem onderhoud. 458 blijkt dan weer heel goed te doen zijn en vergelijkbaar met een 911 turbo? Moest ik de centen hebben en ze dan ook nog kunnen missen ik ging voor een lambo (murcielago of huracan). Maar dat is enkel goed als hebbeding. Vandaag de verstandigste beslissing zou zijn een nieuwe 991 carrera (S) met de juiste opties. En dan dan vele jaren blijven mee rijden. Maar dat excuus pakt thuis niet meer 🙁geluid alleen is niet zaligmakend, size matters 2 :happy:
[quote=”PDS” post=217122]De deal met “iets nieuw ” is spijtig genoeg afgesprongen …..
[/quote]
Djuuu was nochtans een mooi machientje met een lekkere sound . :up:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.