GT3 onderdelen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht GT3 onderdelen

• Maker
    Discussie
  • Ik moet mijn wagen laten homologeren bij D’Ieteren omdat de vorige eigenaar het gelijkvormigheidattest verloren is 👿

Daarvoor staat moet de wagen origineel staan (F*CK) 😡
    Betreft dus een 996 GT3 Mk1.

Nu ben ik op zoek naar een voorbumper, koplampen en kofferspoiler.
    Weet iemand waar ik die zou vinden? FG en V-Zweeden heb ik al gecontacteerd.

Of zou ik die onderdelen van iemand mogen lenen tegen betaling?

Alvast Bedankt!

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • 25/9 is de grote dag! Hopelijk snel alle papieren in orde :driver:

Alvast bedankt aan Ghost om het lenen van de onderdelen! :respect2:

[quote=”porsche914orange” post=106434]

Die 350€ heb ik er wel voor over, anders kan ik de wagen niet inschrijven :?[/quote]

Kan dat zeer vlug voor u oplossen Cedric…heb alleen een trekker nodig en dan richting circuit! Inschrijven moet niet, ben je van alle last af!! :relaxman:

[quote=”Jochen” post=106425]Heb zelf ook m’n P uit Duitsland gehaald. volgens mij is de COC daar nooit bij en wordt deze afgegeven wanneer de auto 1) keer op nr plaat wordt gezet?

Is inderdaad altijd een gerammel en Porsche Duitsland helpt niet aan een duplicaat COC.

Ik heb de auto aangeboden op afspraak bij Dieteren ter keuring. Dan komt het attest vanuit Duitsland twv 350 €! Het attest wordt niet per omgaande opgestuurd en kan enkel bij Dieteren opgehaald worden.

Het is echt een papierke om in te kaderen :-)[/quote]

Die 350€ heb ik er wel voor over, anders kan ik de wagen niet inschrijven 😕

Heb zelf ook m’n P uit Duitsland gehaald. volgens mij is de COC daar nooit bij en wordt deze afgegeven wanneer de auto 1) keer op nr plaat wordt gezet?

Is inderdaad altijd een gerammel en Porsche Duitsland helpt niet aan een duplicaat COC.

Ik heb de auto aangeboden op afspraak bij Dieteren ter keuring. Dan komt het attest vanuit Duitsland twv 350 €! Het attest wordt niet per omgaande opgestuurd en kan enkel bij Dieteren opgehaald worden.

Het is echt een papierke om in te kaderen 🙂

Cedric ik wens je veel moed en geduld .

Komt in orde.

Bedankt voor de snelle reacties.

De wagen komt idd uit Duitsland, de vorige eigenaar is het COC attest kwijt. Ik kan niet meer met hem in contact komen… 🙄 👿

Na contact opgenomen te hebben met Porsche AG, stuurden ze mij een PDF file door om in te vullen. Ze moesten de wagen zelf niet zien. Plots kreeg ik dan terug antwoord dat het via mijn lokale dealer moest aanvragen. Dus ik contact opgenomen met PCK, daar vertelden me dat ik contact moet opnemen met porsche import. Die vertelden me terug dat ik naar Duitsland moet….

Het stopt niet hoor…

Enkele dagen nadien belde ze mij van Porsche import, dat ik de wagen bij hen moet laten keuren.

@ghost
                  , ik zal u een dezer dagen eens bellen. Bedankt!

@RS
                  , niet getreurd ik kom er toch zondag mee af hoor 😀 :driver:

Als je de wagen in Duitsland heb gekocht, denk ik dat je de attest ook in Duitsland moet aanvragen.

Die van Cedric komt uit Duitsland denk ik.
                      Misschien dat de vorige eigenaar ze kan aanvragen in Duitsland.

Als je je gelijkvormigheidsattest kwijt bent moet de wagen toch niet opnieuw gekeurd te worden? Tenminste als de wagen vroeger reeds in België ingeschreven was.

[quote=”porsche914orange” post=106338]Ik moet mijn wagen laten homologeren bij D’Ieteren [/quote]

Ai!

Cedric ik wil je hier gerust mee helpen als dat nodig is.
                            Mijne is dezelfde.
                            Als mijn bumper er dan en keer afgaat kunnen de radiatoren eens goed gekuist worden.
                            Schijnt af en toe toch een keertje nodig te zijn.

Misschien bij Do. klikhierop

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.