GT3 RS bestelbon

Home Forum Porsche Talk GT3 RS bestelbon

• Maker
    Discussie

• Pedro Wouters
    Deelnemer

Bij deze even vermelden dat ik een paar maand geleden een bestelling heb gedaan en bijhorende voorschot heb betaald voor een nieuwe GT3 RS.
      Dit was en is geen geheim maar mits ik zelf eigenlijk niet weet deze GT3 RS ooit te mogen bezitten, en laat staan te weten in welke uitvoering, wilde ik dit niet aan de grote klok hangen.
      Maar toch al een paar keer over aangesproken geweest, vraag gekregen of mijn 991 4s te koop staat, … wilde ik dit even mededelen zodat mensen van het forum dit weten.

Voila, bij deze, en ik zal jullie zeker op de hoogte brengen als er enig licht in de duisternis komt.
      Pedro

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
      • Dat is inderdaad geen leuk nieuws.
        :bounce: :bounce: :bounce:

Oei, hoe kan da???

Na 5 maanden m’n spaarcenten aan een bestelbon gehangen te hebben, vandaag het triestig nieuws ontvangen zowel van een Belgische als een Nederlandse Porsche dealer ,want ja ik had twee bestelbonnen dat er geen kan geleverd worden aan mij.
            Desondanks hebben twee kennissen (met een later gedateerde bestelbon in Belgie) van mij vandaag wel er een zal geleverd worden.
            Proficiaat aan deze mannen

😀 😀 😀

Keep us posted JV :up:

[quote=”petertav” post=218128][quote=”JV” post=218039]Klopt 😉 Als je ziet wat de prijzen van de huidige 991 GT3RS zijn. gewoon crazy. En ze worden ook nog verkocht.
                http://www.powercars.be/aanbod.php?id=655
                Nieuwprijs? 200-220.000 euro? Dus wel best een serieuze winstmarge. En risico = nul. Als de wagen een maand, een jaar of nog langer in de garage staat = mooi om ondertussen naar te kijken. Rijden kan ook (Z-platen) maar dan neem je het risico op een ongeluk. Dus dergelijke wagens blijven mooi op stal staan.[/quote]

Zonde om daarvoor een Porsche te kopen als eerste insteek… Mijn gedacht. Als je wil investeren, koop dan een serviceflat:-)[/quote]Een mooie wagen is leuker om naar te kijken dan een serviceflat. En hoeveel exclusieve Porsches en andere wagens staan er niet gewoon onder een doek weg gezet. Als investering! Zelfs de 997 GT3 (RS) modellen zijn al een begeerd beleggingsmiddel geworden. Wat moeten ze dan doen? Er dagelijks mee gaan rijden?

Maar laat ons zeggen dat ik “not amused” was bij het lezen dat er sommigen wel een bestelbon vast krijgen en anderen weer niet. Dus vandaag eens mijn hart opgelucht en naar Stuttgart een e-mail gestuurd. En deze namiddag al een telefonische reactie terug. In het Engels en gelukkig geen Duits. Veel blablabla en hoe en wat -heel mijn uitleg stond al in de e-mail- en ik mag deze week nog een schriftelijke uitnodiging verwachten voor een gesprek en uitleg.

Das ondanks z’n gebreken wel een hele rappe wagen mannen! :geek:

Proficiat!! Hopelijk geraak je eraan!

Ik veronderstel dat je over een MK2 spreekt?

ja duh-uh, mijn opa zaliger zij het 20 jaar geleden al; heel de wereld draait gewetenloos rond de 3G’s, en het is sindsdien niet verbeterd.

anderzijds kunt ge in dit geval niet verwijten dat ze het geld bij de kleine werkman uit z’n zakken kloppen.

@ PiWi: zoals al eerder gepost “you rock” en bovenal hoop ik dat je er eentje geleverd krijgt.

[quote=”JV” post=218039]Klopt 😉 Als je ziet wat de prijzen van de huidige 991 GT3RS zijn. gewoon crazy. En ze worden ook nog verkocht.
                        http://www.powercars.be/aanbod.php?id=655
                        Nieuwprijs? 200-220.000 euro? Dus wel best een serieuze winstmarge. En risico = nul. Als de wagen een maand, een jaar of nog langer in de garage staat = mooi om ondertussen naar te kijken. Rijden kan ook (Z-platen) maar dan neem je het risico op een ongeluk. Dus dergelijke wagens blijven mooi op stal staan.[/quote]

Zonde om daarvoor een Porsche te kopen als eerste insteek… Mijn gedacht. Als je wil investeren, koop dan een serviceflat:-)

Dikke proficiat
                          Eigenlijk ze we nu al een raceke begonnen wie zijne het eerst zal hebben :happydance: :popcorn:

[quote=”bccars” post=218047][/quote]Ik ben ook liefhebber en ik wil ook van mooie wagens genieten. Maar als die wagen(s) meer op kunnen brengen dan een doorsnee spaarboekje. Waarom dan beter niet in dergelijke wagen(s) investeren? Maar als er nu al mensen zijn die een bestelbon in hun handen hebben maar al niet zeker meer weten of ze effectief de wagen zullen mogen aankopen? Dan ga ik niet blijven dromen

Ik vind het wel straf dat geen enkele OPC -zelfs in Duitsland- een blanco bestelbon met voorschotbetaling heeft kunnen aanbieden 🙁

@Pedro dju jaloers!! Hoop dat je er eentje in je bezit gaat krijgen! :drink:

Wim

@Pedro, gefeliciteerd met de aankoop.
                                Maar klik even op link, kun je misschien op voorhand al wat regelen met hun. 😉

Flinke schade aan Porsche 911 GT3 RS door ontwerpissue

[hide]Ik ben niet zo zot van al dat gespeculeer met auto’s. Echte liefhebbers zoals Piwi (en er zullen er nog wel meer zijn hier op het forum) die er effectief actief van willen genieten hebben grote kans dat ze er nooit aangeraken terwijl het gros van de auto’s maar bij speculanten in de garage staan te rotten met belachelijke prijskaartjes op hun voorruit. Zonde ![/hide]

Proficiat DE MAX en zo mooie om naar te kijken, laat staan eentje zelf te hebben .( en te rijden ) succes !!!!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.