GT3 RS bestelbon

Home Forum Porsche Talk GT3 RS bestelbon

• Maker
    Discussie

• Pedro Wouters
    Deelnemer

Bij deze even vermelden dat ik een paar maand geleden een bestelling heb gedaan en bijhorende voorschot heb betaald voor een nieuwe GT3 RS.
      Dit was en is geen geheim maar mits ik zelf eigenlijk niet weet deze GT3 RS ooit te mogen bezitten, en laat staan te weten in welke uitvoering, wilde ik dit niet aan de grote klok hangen.
      Maar toch al een paar keer over aangesproken geweest, vraag gekregen of mijn 991 4s te koop staat, … wilde ik dit even mededelen zodat mensen van het forum dit weten.

Voila, bij deze, en ik zal jullie zeker op de hoogte brengen als er enig licht in de duisternis komt.
      Pedro

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
      • Klopt 😉 Als je ziet wat de prijzen van de huidige 991 GT3RS zijn. gewoon crazy. En ze worden ook nog verkocht.
        http://www.powercars.be/aanbod.php?id=655
        Nieuwprijs? 200-220.000 euro? Dus wel best een serieuze winstmarge. En risico = nul. Als de wagen een maand, een jaar of nog langer in de garage staat = mooi om ondertussen naar te kijken. Rijden kan ook (Z-platen) maar dan neem je het risico op een ongeluk. Dus dergelijke wagens blijven mooi op stal staan.

[hide]Dus JV, jij wou een GT3RS kopen en met winst doorverkopen ?[/hide]

Proficiat en straf! Ik heb tientallen mails gestuurd, OPC’s bezocht, zelfs tot in Duitsland gereden en nergens kon ik een bestelbon of wat dan ook voor een nieuwe GT3RS vast krijgen. Ik heb hun dat allemaal ook eerlijk uitgelegd. Ik schat een aankoopprijs van rond de 200.000 euro en zou die dan voor een iets hoger bedrag direct te koop zetten. Zoals wat er nu met de huidige GT3RS aan het gebeuren is (200.000 euro aankoop en 260-300.000 euro verkoop).

Blijkbaar zijn er mensen die beter de weg weten :respect2:

Van harte Proficiat !!!!!
              In welk kleur ?

dat is dan al de 2de op dit forum! :happydance:
                congrats!

:up: 😎 :respekt:

Ik heb je face to face al proficiat gewenst.
                    Maar nogmaals bij deze mijn welgemeende felicitaties. Het is uiteindelijk toch het nec plus ultra van Porsche he, samen met de 918 ! En nu maar duimen dat alle puzzelstukjes op hun plaats vallen en dat je hem geleverd gaat krijgen zodat je er mee gaat kunnen knallen ! TOP !

[hide]Wel niemeer inschrijven in dezelfde sessies als ik, want dan maakte mij altijd belachelijk met zo’n bom :-)[/hide]

you_rock.jpg

Proficiat! Ik duim alvast voor je!!

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.