GT3 RS Mk II velgen gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht GT3 RS Mk II velgen gezocht

• Maker
    Discussie
  • Hi iedereen,

Ik ben juist nieuw op het forum.
    GT3-lover maar uiteindelijk toch een compromis moeten doen voor een achterbank (2 kids) in de vorm van een GTS

Ik ben nu op zoek naar GT3 RS velgen (gelijk welke kleur)
    Vind mijn RS spyder velgen een beetje te braaf.

Als iemand een setje weet liggen …

Bedankt.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Ik heb naar Porsche Zentrum Munchen gebeld maar daar weten ze van geen velgen …
      eigenaardig. Volgens de Ebay add zouden ze daar liggen en moet je ze daar gaan afhalen.

vertrouw het al niet.

ja ik weet het. Om minimale afwijking van de ET waarde te hebben zou ik RS wielen achter moeten hebben en gewoon GT3 wielen voor. We hebben de test al eens gedaan en dat lukte allemaal aardig. Heb er wel niet kunnen mee rijden dan, dus qua spoor enz weet ik het niet.

Door de 9 velg ipv 8,5 bij mij zou ze er een stukje uitkomen vooraan maar met die spatbordverbredingen van de RS zou dat ook moeten lukken denk ik. Zijn gewoon boordjes om erop te klipsen. Kan voorste bumper houden en enkel pinkers van RS steken om die verbreding te kunnen volgen.

Ze hebben mij bij Porsche gezegd dat je eventueel wel een 305 band op die achtervelgen kan zetten indien nodig. band zal iets minder mooi rond staan op de flank zoals die cups. Er is ook plaats genoeg gezien de GTS ook een widebody is.

Ik wil er niet teveel aan prutsen en enkel met echte Porsche onderdelen maar in mijn hoofd ziet het er goed uit. zal een beetje stoerder op zijn poten staan.

Ik zal het in elk geval nog eens allemaal nakijken

gevonden ! zat gisteren op Ipad te tokkelen en kon daar inderdaad het ebay-ding niet zien
          nu op echt PC 🙂

thanks. we zullen eens meebieden zie.

Hey Krisp
            Kijk eerst even of de velgen en banden wel passen want die zijn breder dan de GT3 velg
            Ik denk dat op de mijne vooraan 245 of 255 liggen en achter 325 maar er zijn bij de GT3rs wel verbredingen in het koetswerk gemaakt
            De banden die op de 325 passen zijn enkel de cup of trofeobanden en dat zijn semi slicks en ik heb nog geen ander banden gevonden in die maat
            Het zou een dure grap zijn als het niet zou lukken op je wagen

krisp schrijft:

Euch veiling site ? Kan het niet zo direct vinden

zie je de plugin niet staan tussen de tekst en de foto ?? bij mij staat die er wel?! vermoedelijk moet je op jouw PC/laptop nog de adobe flash player downloaden dan.

München! Nu… Oktoberfest!
                Lekkerrrrr

Euch veiling site ? Kan het niet zo direct vinden

bedoel je deze?? dan staat op deze veilingsite een setje te koop en af te halen in München: [ebay]120778755021[/ebay]

Anoniem

Bij je voorstelling zag ik je wagen met de Spyder velgen .
                      Persoonlijk vind ik ze heel goed staan op jouw Gts .
                      Geniet eerst maar wat in de wagen met de Spyder velgen vooraleer te veranderen naar GT3 velgen .Staat de wagen heel goed :D.
                      Maar dit is mijn mening . 😉

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.