GT3 RS spoiler

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 RS spoiler

• Maker
    Discussie
  • Heb finaal foto’s en info doorgekregen.
    Echte carbon, 5 lagen clearcoatlak, kofferklep in glasvezel aangepast voor GT3 ofwel voor standaard 997 inlaat naar keuze. Inclusief twee ramair inlaten in glasvezel voor betere luchttoevoer. Opstaande voeten ook in kleure zetten, dus niet de alu versie

2300€ ex btw, kan misschien nog iets vanaf door groepaankoop maar dan moeten we wel zien met hoeveel we zijn…
    Transportkosten 150€
    Nog geïnteresseerden ? Meer downforce, betere luchttoevoer, top kwaliteit carbonspoiler…vette look :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
    • Is er ook een gewone 996 GT3 MKI spoiler daar ook te bestellen daar?
      Mijn originele spoiler is ooit slecht gerepareerd :bounce:
      Eigenlijk houd ik mijn P graag origineel, echter is een originele spoiler niet te betalen ter vervanging van de mijne.
      Dacht 6500 euro excl zowat alles 😯

Dus Philip vraag eens of ze dat hebben aub.

[quote=”René” post=212349]Voor mij is het akkoord, als Ghost nog meedoet zijn we er!
        PDS had misschien ook nog een kennis met interesse, kheb hem de condities gestuurd en wacht zijn antwoord nog af.[/quote]

PDS zijn maat haakt af dus zijn wij drie het als Ghost meedoet 😎

[quote=”René” post=212349]Voor mij is het akkoord, als Ghost nog meedoet zijn we er!
          PDS had misschien ook nog een kennis met interesse, kheb hem de condities gestuurd en wacht zijn antwoord nog af.[/quote]

PDS zijn maat haakt af dus zijn wij drie het als Ghost meedoet 😎

Voor mij is het akkoord, als Ghost nog meedoet zijn we er!
            PDS had misschien ook nog een kennis met interesse, kheb hem de condities gestuurd en wacht zijn antwoord nog af.

Voor mij is het akkoord, als Ghost nog meedoet zijn we er!
              PDS had misschien ook nog een kennis met interesse, kheb hem de condities gestuurd en wacht zijn antwoord nog af.

Er gaat 150€ vanaf bij aankoop drie stuks, dus dan kolt het op 2150€ excl btw en transportkosten ergens een 75€ per stuk. Nu of nooit lijkt me !

Ps, 996 RS spoiler is eveneens leverbaar aan zelfde prijs.

Er gaat 150€ vanaf bij aankoop drie stuks, dus dan kolt het op 2150€ excl btw en transportkosten ergens een 75€ per stuk. Nu of nooit lijkt me !

Ps, 996 RS spoiler is eveneens leverbaar aan zelfde prijs.

Ik kijk het na, normaal is het mogelijk zo goed als alles te leveren. ik laat snel iets weten.

Ik kijk het na, normaal is het mogelijk zo goed als alles te leveren. ik laat snel iets weten.

Exact dezelfden wel nie peis ik, maar mss hebben ze wel de GT3RS spoiler van de 996 ook in hun aanbod? Philip?

Exact dezelfden wel nie peis ik, maar mss hebben ze wel de GT3RS spoiler van de 996 ook in hun aanbod? Philip?

Zou dit op een smalle 996 GT3 ook passen?

Zou dit op een smalle 996 GT3 ook passen?

Pvdw en ik gaan sowieso bestellen, dus het is nu of nooit om mee te doen :coolness:

Pvdw en ik gaan sowieso bestellen, dus het is nu of nooit om mee te doen :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.