GT3 stickers…

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 stickers…

• Maker
    Discussie
  • Heren,

ik heb men GT3 (zwart + grijze velgen) nu bijna 4j dus er mag al es iets veranderd worden, ik dacht eerst men deuren en dak in het wit te steken met bijhorende Sheriff stickers etc maar om het toch wat ‘classy’ te houden overweeg ik eerder om hem te voorzien van de oranje GT3 CS + lijn stickers en de velgen ook in het oranje te steken…

wat is nu de beste oplossing?
    – de stickers online kopen (heeft iemand ervaring met kwaliteit ergens??), zelf kleven is geen optie voor mij
    – een stickerboer zen ding laten doen (maar aangezien de stickers bestaan is het voor hen minder werk als ik ze online koop en hen laat kleven)
    – binnensteken bij Porsche Knokke en hen alles laten doen majah… $$$
    – Wat is de kleurcode van dat oranje om de velgen elders te laten spuiten??

Wat denken jullie? Of maakt dit van mij teveel een GT3 RS wannabe :what:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
  • PDS

Echt heel knap !!!

:respect2:
        Zie je dat ik 2 jaar geleden al gelijk had?! 😉

in de rapte een slecht fotootje genomen… fase 1 compleet :relaxman:

1779958_10202393434788882_1897397785_n.jpg

is een klein gezellig circuitje zoals zovele in Frankrijk… mooie uitloopstukken dus relatief weinig risico en tis niet ver ook

[quote=”René” post=160487]Kheb voorlopig nog weinig circuitdagen geboekt, behalve een rondrit met uurtje Mettet incl half maart, hopelijk wat treffelijk weer dan en in september Clastres[/quote]

even off topic? Nog nooit op clastres gereden. De moeite om eens tot daar te rijden?

Kheb voorlopig nog weinig circuitdagen geboekt, behalve een rondrit met uurtje Mettet incl half maart, hopelijk wat treffelijk weer dan en in september Clastres

@ Funny, qwa stickers speelt dat geen rol. Zijkanten zijn dezelfde, trouwens Tom past zoiets aan. En is idd veel te lang geleden *luv

@ Rene, ook niet naar Ecuyers morgen zaterdag?
                  ik ook niet, nog niks gereden dit jaar buiten een kartwedstrijd.
                  Plan is zaterdag 01/03 Abbeville goesting, of iemand anders? (oeps verkeerde topic 😳 )

Jp je hebt nog ene of enkele pinten te goed ! Het is trouwens alweer veel te lang geleden .
                    Mijne Gt3 en Rene de zijne hebben de smalle kas jp ,jouw wagen heeft de kas van een Rs .Of heb je hem omgebouwd naar smal ?

Wim

Ik doe hem zeker de groeten!
                      Gij hebt nog ne pils tegoed bij de volgende circuitdag of iets dergelijks :lekker:

De spiegels zijn ondertussen afgeleverd (geweldig ambetant rijden zonder spiegels!!) bij de carrossier die men velgen gaat doen, morgen ga ik de wielen wisselen bij de bandenboer[/quote]

Ik doe hem zeker de groeten!
                        Gij hebt nog ne pils tegoed bij de volgende circuitdag of iets dergelijks :lekker:

De spiegels zijn ondertussen afgeleverd (geweldig ambetant rijden zonder spiegels!!) bij de carrossier die men velgen gaat doen, morgen ga ik de wielen wisselen bij de bandenboer

[quote=”René” post=160033]

Dan verwacht ik nog een antwoord van de Jean Pierre wat betreft zijn stickers :drink:

[/quote]

Dat gaat u nen duit kosten kerel 😈
                          Modellen komen van mij, heb ze afgetekend op een orig GT3RS (naar andere kant van België gereden …) en copy aan Tom bezorgd!

Trouwens, Funnyke wacht nog altijd op uw betalingske 👿

(M3 is ook werkje van den Tom, hem de groeten doen aub)

ik heb al vaker met Tom/Ketchonaise gewerkt en tis een vakman absoluut! Hij heeft de afmetingen etc staan zei hij (wss op basis van tgeen hij voor u en JP gedaan heeft), dus volgend weekend zijn men velgen en spiegels gedaan en bol ik es tot ginder om het kleur vd stickers exact te bepalen…

komt goed komt goed :relaxman:

Rene ,Ketchonaise heeft ook de stickers gemaakt voor mijn Gt3 misschien heeft hij het verteld .Jp zijn stickers komen ook van daar .
                              Super service aan een correcte prijs .Echte vakman . :up:

Persoonlijk vind ik oranje :puke:

Ketchonaise gaat men stickers maken en kga bij de carrosserie die men velgen doet binst men spiegels laten meedoen ook (de zijkant van de koffervleugel gaat erover zijn zeker?)

I love it when a plan comes together! en zeker alst vooruit gaat :relaxman:

foto’s volgen zeker en vast!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.