GT3 uitverkocht!

Home Forum Porsche Talk GT3 uitverkocht!

• Maker
    Discussie
  • volgens de berichten in de nieuwe Flat 6 gaat het wel zeer goed met de 997-lijn. Niet enkel dus reeds de 100.000ste verkocht, maar ook de 997 GT3 en RS zijn ‘uitverkocht’. Productiejaar 2007 (dat naar Duitse gewoonte eindigde in augustus) en 2008 zijn uitverkocht, en daar er naar verluid in 2009 een productiewissel komt in de 997-lijn, gaat men er van uit dat er dan geen 997 GT3 zou geproduceerd worden, en het tot het modeljaar 2010 zou duren alvorens er een nieuwe GT3 beschikbaar zou zijn…?

Dedju!! Ik had net de eerste 20 euro opzij gelegd voor mijn GT3… 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
  • loe

volgende keer gaan we zeker mee 🙂

maar ‘t duurt voor mij ook nog lang hoor, minstens tot januari 😕

Het mag wel eens stoppen zeker met die GT3 RSen ? Je ziet niets anders meer

Persoonlijk spreekt de GT2 me niet zo aan. Je betaalt bijna het dubbel van een GT3 en is het verschil zo groot ? Volgens mij niet.
        Bovendien was de 996 GT2 ook nog gevaarlijk. Al dikwijls gelezen dat dit een auto is die je niet in ieders handen steekt.

[quote=”loe”:nh84esro]yep daggie idd the good old linkwars days 😆 [/quote]

Klein landje 🙂

Volgende keer moeten jullie maar eens meekomen: http://www.daggie.be/gallery/

Proficiat met de aankoop in ieder geval. Droomwagen !! (het duurt nog wel eventjes bij mij ..)

loe

yep daggie idd the good old linkwars days 😆

yep van Z3coupe via 993 naar GTT om bij een M3CS uit te komen 🙂

[quote=”loe”:1k0fccwe]uitverkocht? 😉

hoop een van de allerlaatste te ontvangen, en ja ook in aarschot 🙂 [/quote]

Dus van een M3 CS naar een GT3 ? Mooie upgrade ! Proficiat!

En ooit gestart met een Impreza GTT, niet ?

[quote=”loe”:12c20was]uitverkocht? 😉

hoop een van de allerlaatste te ontvangen, en ja ook in aarschot 🙂 [/quote]

Ff offtopic … heb jij een 993 nu? En een kennis/kameraad met een Impreza? Linkwars?

loe

uitverkocht? 😉

hoop een van de allerlaatste te ontvangen, en ja ook in aarschot 🙂

[quote=”Setakira”:2amqrsy0]en een arenarode en een nachtblauwe 🙂 [/quote]

hehe, juist ja, maar dat was niet in aarschot 😉

Alhoewel nee die arenarode later op de ring (rond aarschot) nog wel…

(Enja ben dus ook eindelijk op porscheforum.be geraakt)

en een arenarode en een nachtblauwe 🙂

[quote=”knoet”:13sz44nr]rij jij met die grijze 993 van op je avater? heb er toevallig zo eentje zien rijden gisteren in aarschot..[/quote]

Nee is een officiële persfoto, maar mijn broer rijdt met een Irisblauwe 993 C4, en een grijze heb ik ook al in aarschot gezien, net als een groene…

rij jij met die grijze 993 van op je avater? heb er toevallig zo eentje zien rijden gisteren in aarschot..

[quote=”Daggie”:zmggambv][quote=”Audiotronics”:zmggambv]Had ik ook al van gehoord. Iemand van Aarschot zou de allerlaatste 997 GT3RS in het wit besteld hebben.[/quote]

En hij komt 02/09 mee naar de Nordschleife met zijn 996 GT3 😉 [/quote]

Iemand uit aarschot met een 996 GT3 die binnenkort een 997 RS koopt??? Nog nooit een GT3 in mijn stadje tegengekomen, maar zou er nx op tegen hebben 😆

[quote=”993S”:3dl0ialt]IkEn idd. De GT2 is in vergelijking met een GT3 of GT3RS een koopje tov de nieuwprijs van toen. Dus Koen , je vroeg naar een koopje , de link van Daggie is er absoluut één. Ik zou zeggen TOESLAAN ! 8)
                              [/quote]

Nu nog iemand zoeken die me sponsert daar ik niet zo kapitaal krachtig ben als jullie 😉

ken

amaai de GT3 RS al uitverkocht… de zaken gaan precies goed bij Porsche 😉 8)

en dankzij Denis, weten we weeral allemaal iets meer
                                Bedankt Denis 😀

idd Koen, je hebt daar zeker een punt… de 993 TT blijft zijn waarde beter behouden dan de 996 TT…

Ik wil zeker niets onderuit halen.
                                  Integendeel en ik heb zelfs toegegeven dat hij gelijk heeft 🙄 😉
                                  Ik ben die grijze tegen gekomen na een zoektocht naar aanlijding van Dagies post 💡
                                  En ik heb de zilveren enkel toegehaald door de kleur (dus niet voor de prijs) ❗
                                  Ik persoonlijk vind een 996 GT3RS ook meer hebben dan de GT2 en begrijp niet waarom die zoveel duurder werd verkocht dan bvb de Turbo of GT3
                                  Maar als ik de prijzen zo zie is het toch duidelijk dat de waterkoelers erg snel zakken in tegenstelling tot de luchtkoelers.
                                  Kijk maar eens wat je voor een top 993 GT2 of 993 TT betaald.
                                  Ik denk aan ER op het PF.NL die bijna een 996GT3RS prijs betaald heeft .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.