GT3 uitverkocht!

Home Forum Porsche Talk GT3 uitverkocht!

• Maker
    Discussie

• porschky
    Deelnemer

volgens de berichten in de nieuwe Flat 6 gaat het wel zeer goed met de 997-lijn. Niet enkel dus reeds de 100.000ste verkocht, maar ook de 997 GT3 en RS zijn ‘uitverkocht’. Productiejaar 2007 (dat naar Duitse gewoonte eindigde in augustus) en 2008 zijn uitverkocht, en daar er naar verluid in 2009 een productiewissel komt in de 997-lijn, gaat men er van uit dat er dan geen 997 GT3 zou geproduceerd worden, en het tot het modeljaar 2010 zou duren alvorens er een nieuwe GT3 beschikbaar zou zijn…?

Dedju!! Ik had net de eerste 20 euro opzij gelegd voor mijn GT3… 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
      • [quote=”911-lover”:8zwfjntw]Procentueel heb je idd gelijk.
        Alhoewel je advertentie laag geprijsd is. ik dacht dat ze de GT3RS enkel in het wit hadden uitgebracht op de 996
        [/quote]

Die GT2 voor dat bedrag is onverkoopbaar , de marktprijs is nu rond de 120 maar dat is nog teveel en blijven staan. Nadat de GT2 997 is uitgekomen zal de prijs nog gevoelig zakken. Ik vermoed dat over een tijdje een GT2 996 zo rond de 85 zal draaien.

Over die zilveren GT3 , ik vindt het grappig dat je die auto er bij haalt. Dat is een GT3 met clubsport pakket en GEEN echt GT3 RS.
        De goedkoopste GT3RS 996 die je nu kan kopen kost 95000 euro.
        Daggie’s vergelijking onderuit halen gaat dus niet met die wagen , sorry !

Ik ben bijna zeker dat deze wagen een paar maand terug nog voor 120.000 werdt aangeboden, ik was toevallig bij die handelaar (heeft ook een tankstation) en zag hem staan. Zag er mooi uit maar dacht toen “die gaat hier nog lang staan aan die prijs”. Voor 100.000 zou het wel is kunnen lukken maar vrees dat het nog even gaat duren.

En idd. De GT2 is in vergelijking met een GT3 of GT3RS een koopje tov de nieuwprijs van toen. Dus Koen , je vroeg naar een koopje , de link van Daggie is er absoluut één. Ik zou zeggen TOESLAAN ! 8)

Of nog wat wachten misschien , zogauw de nieuwe GT2 geleverd gaat worden zullen er nog 996 GT2’s op de markt komen en dat zal de prijs nog doen zakken.

Procentueel heb je idd gelijk.
            Alhoewel je advertentie laag geprijsd is. Er zijn er ANDERE
            btw ik dacht dat ze de GT3RS enkel in het wit hadden uitgebracht op de 996

KLIKKERDEKLIK

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=71454066

Kostten de 996’en ook niet +200.000 Eur nieuw? Dan is een GT3 RS een betere investering … Die kosten ongeveer nog altijd rond de 100.000 Eur en die kostte ‘amper’ 120.000 Eur (ongeveer) …

(vooral het woord ‘amper’ geeft mij een wrang gevoel …)

De restwaarde zeer matig voor een GT2 😯
                Zeg mij dan maar waar de koopjes staan 🙄 😉

in enkele Duitse wandelgangen wordt inderdaad gefluisterd dat de verkoop van de GT3-lijn inderdaad op non-actief gezet wordt om de verkoopcijfers van de GT2 te pushen. Het is niet echt een groot geheim dat de verkoop van de 996 GT2 niet echt een schitterend succesverhaal was, en erger nog; dat de restwaarde zeer matig bleek te zijn… Aldus beweren nu enkelen dat men op die manier de verkoop en de aantrekkingskracht van de GT2 wil pushen, wat ook de restwaarde ten goede zou moeten komen??

Waar of niet? Who knows? Ik zou in ieder geval wel een beeeetje getroost kunnen worden met die nieuwe GT2… maar ik ben dan ook snel tevreden 🙄 😆

Natuurlijk.
                    De GT2 is op komst

Er zal wel iets anders komen denk ik

ik ben zaterdagochtend op de E40 tegen Aalst voorbijgereden door een Engelse oranje 997 GT3RS… man man man, wat een wagen!! Die kleur, die heerlijke dikke kont, en dat geluid!! Werkelijk impressionant!!! 😯 Geld maakt niet gelukkig? My dick… Liever depressief in een RS dan in een 2-PK… 😉

Net nu ik er twee wou bestellen!

😆 😆

[quote=”Audiotronics”:axq6q3vn]De’n Bob die meekomt met de GT3? Dat beloofd 😉 .

Moet even nazien voor 02/09 (toestemming vragen dat ik “buiten” mag 😉 )[/quote]

Pwoook … pok pok ..

[quote=”Daggie”:25aik66s][quote=”Audiotronics”:25aik66s]Had ik ook al van gehoord. Iemand van Aarschot zou de allerlaatste 997 GT3RS in het wit besteld hebben.[/quote]

En hij komt 02/09 mee naar de Nordschleife met zijn 996 GT3 😉 [/quote]

De’n Bob die meekomt met de GT3? Dat beloofd 😉 .

Moet even nazien voor 02/09 (toestemming vragen dat ik “buiten” mag 😉 )

[quote=”Audiotronics”:2ockiq72]Had ik ook al van gehoord. Iemand van Aarschot zou de allerlaatste 997 GT3RS in het wit besteld hebben.[/quote]

En hij komt 02/09 mee naar de Nordschleife met zijn 996 GT3 😉

Aarschot?? Of all the places… tegen dat hij in tweede ligt, is hij al in een ander dorp! 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.