GT3 versus VW T1 met 993 BiTurbo Techniek in Francorchamps

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes GT3 versus VW T1 met 993 BiTurbo Techniek in Francorchamps

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • [quote=”924″:225pm03d]Niet voor niets dat de GT3 op het einde nadert, gewoon wat meer gas geven, ik ken de GT3’s niet qua prestaties, maar het zou toch zeker zo een busje kunnen volgen wat een baksteen vormt bij hoge snelheden en absoluut problemen heeft met luchtweerstand. Verder mooi om te zien.[/quote]

Z’on busje heeft een Cx waarde van een garagepoort ❗ 😀 wink:

[quote=”S2″:2teua81c]Ben al lang blij dat de topic titiel veranderd is.

[/quote]

Zo zijn we hier hé 😉
        In extreme gevallen wordt dadelijk toegegrepen 😈

S2

Ben al lang blij dat de topic titiel veranderd is.

(Hebben wij geen filters hier op het forum? Op de meeste forums worden sommige woorden zoals “klé”&é”ten” gecensureerd. )

Voor de meeste mensen zijn deze filters niet nodig, maar soms zijn er uitzonderingen 🙂

Niet voor niets dat de GT3 op het einde nadert, gewoon wat meer gas geven, ik ken de GT3’s niet qua prestaties, maar het zou toch zeker zo een busje kunnen volgen wat een baksteen vormt bij hoge snelheden en absoluut problemen heeft met luchtweerstand. Verder mooi om te zien.

Idd , moet kunnen 😆 😆 😆

On topic , als je beide filmpjes goed volgt zie je dat de bus pas voor kon komen door een bocht af te snijden.
              De kritieken (duidelijk hoorbaar dat het reeel is) tonen duidelijk dat de GT3 (ondanks titel van dit draadje) nog steeds in de overmacht is.
              Wie een beetje circuitervaring heeft op Francorchamps kan dit duidelijk beamen.

offtopic: Koen, jij hebt je ook wel geamuseerd met je CS voor je deur man 😯 😆

Waarschijnlijk de één of ander die niet zo voor Porsche is maar zelf VW rijdt en zijn eigen ego wil opkrikken.
                  En dan verzwijgen dat er een Porschemotor in moet en al de andere dingen van Porsche en dan op semi slicks (ophanging , remmen etc) om dit te kunnen 🙄 😉

PS : ik heb onlangs dat filmpje nog op het net gezet van een anderbusje

(klik op het prentje)

[url=http://www.zippyvideos.com/3564588196174046/vw_bus/:3gll9iez]

Stefan , de moderator op een duits Porsche forum is de piloot van de GT3.
                    De reden dat hij dit alles op het net heeft gezet is wegens dit busje.
                    Hij rijdt er dus gewoon achter zonder de bedoeling te hebben het te passeren. Hij had trouwens in een andere sessie de snelste ronde van die dag. De “platte” titel klopt idd van geen kanten.

Hier meer info over de bus :
                    http://www.race-taxi.ch/

Vind ook dat de titel van topic niet klopt.
                      Het busje rijdt prachtig, maar de GT3 rijdt verre van de limiet. Ik heb dit jaar ongeveer 2 uur meegereden op Francorchamps met zo een GT3 en ik kan je garanderen dat het veel harder kan.

Nice! Dan wil ik ook wel overwegen om met een busje te rijden 😀

[quote=”boone”:26uxv4op]hier zie je hoe een GT 3 op zijn kloten krijgt[/quote]

Leuk filmpje!

Maar ik vraag me echt wel af waar je die titel haalt 😉

een bi-turbo om juist tezijn, maar dat is bij een 993 altijd zo zeker??

Heb zo’n 2 weken geleden dat busje gespot aan de Ring.
                              Wat een geluid dat er uit kwam!!

de motor die in dat busje ligt is een 993 turbo 😀

in duitsland is er ook iemand met zo’n busje, mss dezelfde persoon 😕

Curieus wat voor een motor in dat busje zit 😯
                                  + de porsche ging zeker niet tot het uiterste

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.