Gt4 ombouw

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Gt4 ombouw

• Maker
    Discussie
  • Hey allemaal

Ikheb een cayman gts. Nuben ikaan het twijfeenomhem een gt4 bodykit te geven ( orgineel) maar iktwijfel nog. Zal het mijn verkoopwaarde beinvloeden? Ik ben namelijk wat bang voorde grote apoiler. Zelf vindik het helemaal top maar wat de ken jullie ervan?

Gr

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • [quote=”Mart” post=260319]Er werd om een mening gevraagd toch? :salut:

Ok dan, ik zou alleen kiezen voor wijzigingen die de rijervaring verbeteren :first: , de rest is opsmuk :wtf: …[/quote]

Het oog wil ook wat, nietwaar? En willen we niet allemaal graag iets om ons te onderscheiden? En de zaken die ik opsomde zijn niet zo duur als een volledige GT4 kit/look.

Maar goed, bij DMS beloven ze 50 pk extra voor de GTS. De prijs ben ik vergeten maar het was niet te gek veel. +50 pk

Die “ducktail ” vind ik passend bij de Cayman :up: :up: :up:

Er werd om een mening gevraagd toch? :salut:

Ok dan, ik zou alleen kiezen voor wijzigingen die de rijervaring verbeteren :first: , de rest is opsmuk :wtf: …

[quote=”Wesgts” post=260170]Das waar. Wel ga ik de zijblades niet zetten omdat er gt4 op staat en dat wil ik niet.
            Wil eigenlijk de gts sportiever maken.

Ook is een volledige armytrix uitlaat besteld zonder cats:-).[/quote]

Ik ben het met je eens dat een GTS eigenlijk een tikje te sober oogt. Maar als een GT4 hoeft het er voor mij ook niet uit te zien. In vele ogen is dat dan iets van willen maar niet kunnen.

Je kan replica scoops (Amerikaans voor zijdelingse luchtinlaat) kopen zonder letters, met “GTS” of in carbon…

scoops

Plus je kan een Ducktail plaatsen wat ik decenter vind voor een GTS dan de GT4 spoiler.

image-2-3.jpeg

image-2.jpeg

Persoonlijk ben ik die burgerlijke chroom “Porsche” letters wel beu aan het worden dus het zou kunnen dat ik die er eens af gooi.

Zien jullie de foto’s ook ondersteboven? Edit mod: nee, ik heb ze omgedraaid voor jou 🙂

Attachments:
            • image.jpeg

on topic! Een GTS laat je een GTS zijn en niet een GT4, dat is mijn mening en zo zal iedereen wel zijn/haar mening hebben.
              Ik vind de GT4 wel één van de mooiste Porsches.

+1 :popcorn: :mrgreen:

Heren, als jullie iets uit te klaren hebben, doe je dat maar via pb en niet op het forum.

Gewoon een poging tot humor denk ik :engeltje: Ik kan het wel smaken en denk niet dat je er iets achter moet zoeken :coolness:

Gewoon je eigen zin doen lijkt me.
                    Ik vind een gts sowieso al een mooie wagen met een sportievere look dan de “standaard” Cayman.

[quote=”duh” post=260180][quote=”cabrio wim” post=260167]Ik denk dat jij je eigen idee moet volgen. 💡

En nu maar hopen dat Vandamme je post niet gaat lezen :happy: ;)[/quote]

Wat is je probleem eigenlijk met mij Wim???[/quote]

Heren, als jullie iets uit te klaren hebben, doe je dat maar via pb en niet op het forum.
                      Thx!

[quote=”Wesgts” post=260170]… ook is een volledige armytrix uitlaat besteld zonder cats:-).[/quote]

in de veronderstelling dat je nu geen PSE hebt? ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat. graag een geluidsfragment posten indien mogelijk met VOOR en NA in één fragment.

123

[quote=”cabrio wim” post=260167]Ik denk dat jij je eigen idee moet volgen. 💡

En nu maar hopen dat Vandamme je post niet gaat lezen :happy: ;)[/quote]

Wat is je probleem eigenlijk met mij Wim???

Geld wat je uitgeeft aan het opleuken van je wagen (velgen, bodykits,…) zie je meestal niet meer terug.
                            Maar waarom zou dat je tegen houden? Gewoon doen wat je zelf wil, toch?
                            Geld wat je gespendeerd hebt, maar waarvan je genoten hebt, is nooit weggegooid geweest. 😉

Hoe kan het eigenlijk dst ik geen titels van de onderwerpen kan zien? Kan enkel zien wanneer het laats gepost is.

Gr en thx

Das waar. Wel ga ik de zijblades niet zetten omdat er gt4 op staat en dat wil ik niet.
                                Wil eigenlijk de gts sportiever maken.

Ook is een volledige armytrix uitlaat besteld zonder cats:-).

Wim

Ik denk dat jij je eigen idee moet volgen. 💡

En nu maar hopen dat Vandamme je post niet gaat lezen :happy: 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.