GTR3RS MKI WHITE

  • Maker
    Discussie
  • Even de nieuwe aanwinst voorstellen. Bij Penders in Luik een maagdelijke (niet alleen de kleur) MKI op de kop kunnen tikken die dan nog eens een sonderfarbe heeft, korte pont en een europipe uitlaat.
    Bij filmpjes zal ik ook wat posten, want om de wagen onder de knie te krijgen alvorens op circuit te gaan heb ik beslist om eerst wat extra stuurvaardigheid op te doen.
    Als je de wagen binnen de limieten controleert is hij toch een stukje makkelijker dan de Lotus Exige (mijn vorige trackcar).

    Vorige week trouwens samen met een MKII op pad geweest, hierbij ook een duo foto….

    [URL=http://img249.imageshack.us/i/duo1800.jpg/][IMG]http://img249.imageshack.us/img249/2545/duo1800.jpg[/IMG][/URL]

    [URL=http://img210.imageshack.us/i/livery2.jpg/][IMG]http://img210.imageshack.us/img210/4384/livery2.jpg[/IMG][/URL]

    Attachments:
    • drift2_800.jpg
15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 198)
    • You got skills! :first:

      Of de rest kan niet rijden :mrgreen:

      maar dat betwijfel ik!

        En gisteren zaten we weer op Spa, miljaar daar zat een pak dik materiaal bij mekaar, bijna geen wagens op nummerplaat dan weet je het wel.

        Hierbij wat leuke duels, check laatste 5 minuten waar ik midden tussen het 997cup geweld zit die over meer pk’s beschikken, seq boite en 300kg lichter zijn…..

        Snelste tijd: 2.42.93

        [video]http://www.youtube.com/watch?v=dQWt7pbyEjE&list=UUiF2anZAE8LbeCl2ZPVJ67g&index=1&feature=plcp[/video]

          4 november, vip trackdays?

          Indien wat kandidaten maken we een topic hé, zijn zeker nog Porschkes aanwezig….

            Het wordt tijd tijd dat we met enkele forumleden eens samen naar een circuit trekken .Waarom niet het circuit van Reims ?
            Misschien dat de ervaren mannen als Jokke ,Bruno ,Dirk ons wegwijs willen maken .

              lijkt mij een mooi circuit. Geen muren of bomen en niet te snel. Weinig schakelen en veel sturen.
              Ik heb wel zin om daar eens een paar rondjes te gaan rijden…

                direct gaan tracken is idd niet zonder risk. Paar jaar geleden bijna zo de S4 cab total gereden omdat iemand dacht dat ie nog kon uitremmen (ik was al way beyond uitremmen….). Op een haar na nog goed gekomen, was ook op zolder.
                Zou sowieso met elke nwe auto vooraleer op track te gaan eerst wat kennismaken met de wagen op een rustige manier en dan de wagen forceren zodat je op een veilige manier kan leren hoe die bij fout en oncontrole toch nog te redden valt. Weet je toch al iets wat te verwachten en dan op trackdays rustig evolueren naar de limit :driver:

                  [quote=”KOENCARRERA4″ post=105633]Kenny,

                  Neem eens contact op met Curbstone … Is superleuk en enorm interessant om rijervaring op te doen !

                  http://www.curbstone.net[/quote%5D

                  Curbstone voor de eerste trackday ervaring, maar (zie zelfs een ervaren karter als KoenC) misschien eerst bij mannen als een http://www.maitriseduvolant.be gaan.

                  Leren omgaan met massatransfer van je wagen en car control. Enfin het is maar mijn idee. Direct gaan tracken zonder veel ervaring of kennis van je wagen=gevaar imo

                  Natuurlijk maakt dat ieder voor zich uit, er bestaan ook natuurtalenten (het gevaar is denken dat je dat bent). Ben in het begin (niet met de P) ook eens overmoedig geweest, twas direct prijs (gelukkig maar de zandbak).

                    Kenny,

                    Neem eens contact op met Curbstone … Is superleuk en enorm interessant om rijervaring op te doen !

                    http://www.curbstone.net

                      [quote=”RS” post=105519]t’ Was droog Kenny!
                      En er staan geen vangrails dus geen schrik, lijkt mij het circuit om die te overwinnen ;)[/quote]. Sounds like a plan 😉

                        Jokke
                        Ik neem uw raad zeker mee :respekt: je hebt wel gelijk dat zolder gevaarlijk kan zijn.
                        Heb ik met de moto 15 jaar geleden ook al eens ondervonden 😳 ging toen net niet onderuit en dan door de diepe grindbak in de chicane bij ingang pitlane.
                        Misschien moet ik eerst eens proberen nog een rijvaardigheid cursus te doen met de Porsche.
                        Zal er eens achter beginnen zoeken waar ik best kan gaan.

                          Zolder vind ik net het gevaarlIjkste circuit zeker met een Porsche. Hee zwaar remmen aan vrij hoge snelheid, eerste linkse, Bianchi, Bolderberg …..allemaal plaatsen waar de rugzak u te grazen kan nemen en in Zolder heb je nog veel muur .

                          Vandaag de dag is Spa veiliger met zijn enorm brede uitloop stroken in asfalt. Alleen radillion niet de held uithangen 🙂

                          Ik raad Zolder af om mee te starten. Zo een clubcircuit als Ecuyers is echt ideaal weinig gevaar, niet te snel en je kan de controle over je wagen veilig aanleren……

                          Enfin dat is mijn mening en toch ook wel ervaring.

                            Die super sport had ik ook graag gehad voor mijn 996 GT3 maar bestaat niet in deze maten.
                            Voor mij eigenlijk voor straat gebruik, ik doe toch weinig km dus best een zachte band die ik dan toch zal vervangen na 5 jaar versleten of niet. Mijn auto staat nu op 7 jaar oude banden en dat voelt niet echt goed 🙄
                            Heb nu de Toyo R888 besteld en zal dan moeten wisselen van wielen bij regen denk ik, hoop dat dit een goede keuze was.
                            Frits van Performance shop Geel denk van wel, en die hebben er toch ervaring mee.

                            Verder lijkt het daar inderdaad een mooi circuit, maar zonder vangrails en dergelijke raak je daar in het begin je oriëntatie kwijt denk ik. Ik hoop dit jaar toch nog een keertje op zolder te kunnen rijden, dat circuit heb ik ooit al een keer gereden en dat geeft toch iets meer vertrouwen dan direct op een vreemde piste te moeten beginnen met een auto waar je de grenzen niet van kent.

                              Elke Porsche rijder met 1 set velgen zou de Michelin supersport banden moeten leggen. DE beste all round band die ik ken. Amper trager dan een semi en met gemak 170 km/u in stortregen !

                                [quote=”jokke_vlo” post=105476]Ni overdrijven met meester hé 😉 btw fijn je nog eens on track te zien, je staat daar goed !

                                Maar het is idd technisch niet simpel, je weet daar de eerste halve dag begot niet waar je juist bevindt, dat geldt voor iedereen die er de eerste keer komt.[/quote]

                                Idd, meer dan één rondje verloren gereden daar 😆
                                Nu spijt dat ik die semi’s vorig jaar verkocht heb!

                                  t’ Was droog Kenny!
                                  En er staan geen vangrails dus geen schrik, lijkt mij het circuit om die te overwinnen 😉

                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 198)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.