GTR3RS MKI WHITE

  • Maker
    Discussie
  • Even de nieuwe aanwinst voorstellen. Bij Penders in Luik een maagdelijke (niet alleen de kleur) MKI op de kop kunnen tikken die dan nog eens een sonderfarbe heeft, korte pont en een europipe uitlaat.
    Bij filmpjes zal ik ook wat posten, want om de wagen onder de knie te krijgen alvorens op circuit te gaan heb ik beslist om eerst wat extra stuurvaardigheid op te doen.
    Als je de wagen binnen de limieten controleert is hij toch een stukje makkelijker dan de Lotus Exige (mijn vorige trackcar).

    Vorige week trouwens samen met een MKII op pad geweest, hierbij ook een duo foto….

    [URL=http://img249.imageshack.us/i/duo1800.jpg/][IMG]http://img249.imageshack.us/img249/2545/duo1800.jpg[/IMG][/URL]

    [URL=http://img210.imageshack.us/i/livery2.jpg/][IMG]http://img210.imageshack.us/img210/4384/livery2.jpg[/IMG][/URL]

    Attachments:
    • drift2_800.jpg
15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 198)
    • :respekt:

        :respect2: :respect2: :respect2:

          Deze week met Curbstone.net gaan rijden. Zoals altijd sterker materiaal uitgezocht om bij te leren en je te meten.

          Duel met GT3RS op Slicks, daarna free lap
          [video]http://www.youtube.com/watch?v=fWYqM9VbRwQ[/video]

          Ook tegen een F430 op slicks die geen plaats wou maken en op de rechte stukken dus niet te vatten is, dan maar uitremmen, die GT3RSMKII die er voor rijdt (ook op slicks) had niet direct de juiste piloot aan het stuur om te duelleren.

          http://www.youtube.com/watch?v=__IkiTQapw4

            :respect2: :respect2: :respect2:

              Bedankt om te posten ,is genieten voor ons .

                knap gereden, op 1:03 (2e filmpke) gaat die ene bijna de mist in ? 😕

                  Dat is een stuk minder !!!! Spoedig herstel man.

                    met pijn in het hart kijk ik naar de bekende , leuke plaatjes. Zaterdag op spoed terecht gekomen , sindsdien op krukken en een hernia in mijn rug wees de scan uit.
                    Wanneer raak ik nog es in de GT3 , mooi weer , hier en daar races , tja .
                    Afwachten en hopen op beterschap ..

                      Hier zijn we weer met al dan niet saaie filmpjes.

                      Eerste pure fun, zit altijd met passagiers eens alleen kunnen rijden. Dubbele linkse geheel in het begin was even wat correctie nodig :driver: :puke:

                      [video]http://www.youtube.com/watch?v=inp7XXs3_Zc[/video]

                      Filmke twee: aan het afkoelen met de bedoeling binnen te rijden toen er twee 997Cup GT3 sequentieel geschakeld langs komen. Koersauto’s van 1200 kg incl piloot terwijl wij met 1630kg onderweg waren, manueel geschakeld. Mocht ik hier alleen gezeten hebben (-xxxkg dus) had ik mijn bretellen kunnen aanhaken…. :)Maar ja indien dat als, ze waren dus net te snel 😕

                      [video]http://www.youtube.com/watch?v=nbYsO9siKcQ[/video]

                        altijd mooi om zien, die filmpjes vanuit de cockpit.
                        En wat is Francorschamps toch een magnifiek circuit… !

                          Ferm gezien ! Goede stuurlui kunnen ook aan wal staan.

                          Idd dit komt door te bruut terugschakelen en het stuur dat al een tikje te veel op insturen staat.

                          De hoofdreden hier is het feit dat mijne maat hier nogal fel aan het stampen is om de opgelopen achterstand toe te remmen. Waardoor hij alles een fractie sneller moet doen dan gewoonlijk MET een lichtere achterkant.

                          Hier zie je nu duidelijk hoe belangrijk tussengas is, met een dot tussengas zal je hier veel minder kans op een schuiver hebben. Maar het probleem is wel tweeledig. Zeer hoge remdruk, dus wagen vrij licht achteraan en dan de achterwielen even geblokkeerd bij het terugschakelen. Het is dus best om je remdruk progressief af te bouwen, met als bijkomend voordeel dat je zo kan leren trailbraken ook….

                          Bij een 911 draait het allemaal om de juiste balans, nog meer als bij een andere wagen.

                          Als je steeds sneller gaat met je GT3 wordt hij natuurlijk steeds minder vergevingsgezind.

                          btw: de tijd die we hier rijden op semi slick banden, was de tijd dat ik op slicks draaide vorig jaar……

                          De eerste keer dat je met je Porsche onder de magische 2.50 duikt ben je op de meeste trackdays al bij de drie snelsten en mag je zeggen dat je goed vooruit gaat. Doe er daar nu nog eens 4 af dan weet je dat je best niet te veel foutjes maakt :driver:

                          Voor de rest voor de zoveelste keer het bewijs dat je car control trainen heel belangrijk is, zonder heb je niet de juiste handelingen om dit te redden. Maar ik val in herhaling zeker :)?

                          Het wil lukken dat de bestuurder twee dagen voordien nog bij Menage gaan oefenen was.

                          PB

                            Leek mij ook nét iets te hard terug geschakeld te zijn.
                            Maar hey, de beste stuurlui… :happy:

                            Anoniem

                              Lijkt mij te fel terug te schakelen, of heb ik het mis.
                              Als de achterwielen gaan blokkeren is het natuurlijk altijd slippen 😀
                              Gelukkig kan de chauffeur de slip opvangen en de auto heel houden.

                                Op het einde, dat ben ik niet hè, ik rijd daarvoor 😉 Is mijne maat die een kleine fout maakt en ervoor gestraft wordt. Is ook een menage gast en dankzij die trainingen vang je dat op …..

                                  Einde = Verschieten!! Mooi herpakt! Bewijst nogmaals dat je kan rijden!
                                  Welke verbruik mag je in gedachte houden wanneer je je een dagje op het circuit begeeft?

                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 198)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.