GTS

• Maker
    Discussie
  • gts.png

1992 Belgische wagen, gedocumenteerde lage kilometerstand, “one family owner”, origineel en in zeer goede staat

Ik kon me dus weer niet in houden :engeltje: :engeltje:

Meer foto’s als ie gewassen is

EURO 2 attest al in aanvraag :think:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
    • Heel lekker contrast met de remzadels

Oak green op nen nieve

IMG_1183.JPG

Lekker he :lekker:

Ive

Hele knappe wagen, toch zeker in die conditie :applaus:

Pheww oak green op een groen interieur :respect2: :applaus:

zeer mooi! :hail:

Enkele weken terug nog naar een oak green 911 SC gaan kijken.
            Maar mijn huidige 911 vond ik de juistere opties hebben, dus niet geruild ook al vind ik oak green een van de mooiste kleuren.

proficiat , Topper :up: :up: :up:

123

geweldig buitenkleur.. tis eens iets anders

Zeer mooie kleur, ik zou ze gewoon allemaal bijhouden 😀

Ook niet mis 🙂

[hide][quote=”Bones” post=264517]is dat nu je derde 928? :shock:[/quote]

Yep, maar ik had sowieso al voorzien om ene S4 weg te doen

https://www.2dehands.be/autos/porsche/928/prachtige-porsche-928-s4-401148609.html :up:

Den tweede mag nu (waarschijnlijk) ook weg.
                      Spijtig want hij rijdt supper (M220 :driver: ) en het was een leuk mini-projectje waar ik naar uitkeek. :popcorn:
                      Soit, kan zijn dat ik hem toch nog ff op plaat zet en er nog eerst de TACB trip naar Dresden mee rij. Ik twijfel nog :think: :think:

[/hide]

Knap opt eerste zicht met de beperkte info die we hebben 🙂 Ben benieuwd naar meer …

XXX

Ferm machien :up:

Knap! :drink:

is dat nu je derde 928? 😯

Begint Porsche niet stillekesaan te klagen over de concurrentie voor hun museum?

Proficiat!

Poetsen zal niet voor vandaag zijn, vandaar al wat teasers
                                  IMG_3927.JPG

Had ik al gezegd, dat het ie goed verzorgde was

IMG_3925.JPG

Kleur is L22L
                                  Das oak green als ik mij niet vergis

Op foto nog nooit ne schone eikgroene gezien. Wou de kleur gebruiken om af te bieden ruzie
                                  “Spijtig genoerg” is het IRL een hééééél schone kleur :coolness:

En het wordt nog erger
                                  IMG_3922.JPG

Ook het interieur ziet groen (pakt ook langs geen kanten op foto dus)
                                  Ik wist niet wat ik er moest van denken eerst.
                                  Ondertussen ben ik er al zot van :lekker: :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.