Gulf dressing

Home Forum Zeverhoekje Gulf dressing

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

‘t Heeft wat langer geduurd dan verwacht, maar ik blame de oranje B70 verf van Levis.
      Er staan momenteel 6 lagen op en er zouden er best nog een paar op kunnen om perfect te zijn. De Gulf dressing dus…

Zo was het:

Het niet dekkende oranje:

Dat dan vervangen werd door babyblauw:

Kermis, en toch ook niet:

Mumm champagne (de officiële F1 champagne in Frankrijk), State Of Art display (eerlijk meegekregen ) en de Porsche 917 uit de film “Le Mans”
      Daarboven Steve McQueen, hoofdrolspeler in Le Mans en notoir Porsche-rijder:

Sfeerbeeld :

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
      • [quote=”PatrickB” post=178523]
        Enkel dat kleedje heb ik nog niet mogen aanschouwen. :happy:[/quote]
        Nog nooit naar een optreden van mij geweest? :relaxman:

Bedankt om de tijd ervoor te nemen om ze te herplaatsen, zeer mooi gedaan :up:

PB

[quote=”porschky” post=89381]nice!! en zo grappig, dat ik meteen al een paar hemden zie hangen waar ik u al mee gezien heb in het echt! :D[/quote]
            +1
            Enkel dat kleedje heb ik nog niet mogen aanschouwen. :happy:

Zo cool, die dressing ! :respekt:

Maarreuh, hemden met korte mouwtjes zijn zoooo fout :mrgreen:

Kwetetniet 😳
                Ik gebruik geen deo! :first:
                Ik gebruik alleen van die rollers, geen spuiters :up:

the smell of 4 stroke

Kijk, DAT is een dressing voor mannen… :respect2:

En hoe ruikt de deo?

Foto’s in beginpost terug toegevoegd :salut:
                      Maar ‘t ging eigenlijk over die busjes deo die eruit zien als WD-40 8)

Machtig wijs !

‘t Is een oude thread, en idd, de eerste foto’s zijn verdwenen :bounce:
                          Ik zal morgen eens zien of ik ze opnieuw kan toevoegen :up:

Ik kan de foto’s helaas niet zien, enig idee hoe dit komt. Ik heb het al vaker voor gehad 🙁 De laatste 2 dan weer wel ..

Gecontacteerd worden door een forumlid op vakantie in Finland om te zeggen dat ze daar Gulf deodorant hebben, in 3 verschillende kleurtjes, en of ik er eentje wou…
                              Ja hoor! De 3 kleuren graag!
                              Thanks Sigrid!! :respect2:

dat noemen ze kunst

Of doen gelijk Guust Flater: ketel verf in het midden met een bommetje er in… instant resultaat… :mrgreen:

Anoniem

Ik heb ook zulk een machine staan, denk zelfs het grootste model.
                                    Toch bedankt voor het aanbod :respekt:
                                    Werkt inderdaad snel maar uitzicht is minder.
                                    Het meeste werk zit natuurlijk in alles afplakken en leegmaken.
                                    Nu staat hier veel materiaal en gereedschap in.
                                    Mijn vriendin zei me gisteren nog dat ik dat moet plannen in mijn agenda, dat kan je niet tussendoor doen.
                                    Zij heeft gelijk :engeltje: , ik ga er een weekje verlof voor nemen begin Maart, dan is het al wat warmer en kan de Porsche en het gereedschap enkele dagen buiten staan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.