- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
5 mei 2011 om 09:52
Heren,
Ik ben op zoek naar een Porsche Cayenne of een Porsche Panamera voor de suite van mijn huwelijk op 10 juni 2011. Volgende auto’s, liggen reeds vast:
– Porsche 997.2 GT2RS
– Porsche 997.1 GT3
– Porsche 992.2 S (mijne)
– Porsche 996 TTVoor onze ouders zoeken we echter iets comfortabeler. Er zal maximaal 40km met de wagen gereden worden en da’s al een hoog maximum. De chauffeur van de auto zal mijn schoonvader zijn. Voor particulieren, wil ik zelf borg staan voor de wagen. Een kleine overeenkomst spreekt voor zich, zodat iedereen tevreden is op het einde van de dag.
Ik heb reeds contact opgenomen met Dockx en Porscheverhuur, maar zij hebben geen Cayenne/Panamera beschikbaar die dag. Ik heb een offerte gekregen van Porsche4Rent, maar 1000 Eur excl, vind ik te veel. Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik er niet voor wil betalen, maar wel een realistische prijs. Ter illustratie Dockx vraagt 350 Eur + 150 Eur als de wagen geleverd moet worden.
Zou iemand hier mij verder kunnen helpen? Ik kan een andere wagen ‘in ruil’ aanbieden, zodat je mobiel blijft, in de vorm van bv. een Audi A8.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.