Gzocht Smartphone app voor toerritten met bolleke-pijl

Home Forum Porsche Uitstappen Gzocht Smartphone app voor toerritten met bolleke-pijl

• Maker
    Discussie
  • Beste vrienden,
    afgelopen weekend zag ik bij de start van een oldtimerrit in Gooreind dat vele deelnemers een Smartphone app gebruikten die afstanden aangaf. Het volledige Smartphone scherm toonde 2 afstanden. Vermoedelijk de afstand van punt naar punt en de totale afstand. Wie weet er welke app dit zou kunnen zijn, zodat ik hem bij een volgende rit, waaraan ik zelf wil deelnemen, kan gebruiken. Spijtig genoeg kon ik het niet aan de vorobijrijdende deelnemers vragen.
    alvast bedankt bij voorbaat

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • “tripmaster gps”

zou het kunnen dat deze niet voor Android bestaat, enkel voor Apple? Ik kan hem niet vinden in de play store

[quote=”veloce post=290871 userid=12447″]voor iPhones : Rally Tripmeter

Deze zier er interessant uit. Dank je wel
           [/quote]

voor iPhones : Rally Tripmeter

de app die Bompa aangeeft staat met dit icoontje in je app store :
              (wij rijden er ook al jaren tevreden mee rond)

Wij gebruiken GPS Trips 2.40 heeft ons nooit in de steek gelaten . Vorig jaar tijdens Tour Amicale 2200 Km bolleke pijl door het Spaanse binnenland .

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.