Haastig ? ;-)

Home Forum Zeverhoekje Haastig ? ;-)

• Maker
    Discussie
  • Autobestuurders betrapt tegen 160 km/u zo 24/02/08

– In Gent heeft de politie vannacht twee Porsches betrapt die met een snelheid van 160 kilometer per uur reden. Het rijbewijs van de bestuurders werd ingetrokken.
    De twee sportwagens werden opgemerkt op de Kortrijksesteenweg richting Gent. Een politiepatrouille zag de wagens voorbijscheuren.

De agenten probeerden de Porsches bij te halen, maar ze reden met een snelheid van 160 kilometer per uur.

De bestuurders konden uiteindelijk tot stilstand gebracht worden aan het kruispunt “De Sterre”, ter hoogte van de Voskenslaan. Het ging om een 27-jarige man uit Deinze en een 28-jarige man uit Gent.

Kort voor de feiten had een getuige de twee Porsches ook al opgemerkt in de Klapstraat in Deurle. Volgens de man waren ze aan het racen. De bestuurders ontkennen echter dat ze in Deurle te snel reden.

Hun rijbewijs werd ingetrokken. De mannen hadden niet gedronken

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • 😆 😆 😆

Ik reageerde op die 160 ‘s nachts Chris .
      Dat doe ik niet hoor.
      Meestal is het sneller 😈 😆 😆 😆 😉

Anoniem

Nee, ‘t zal ni ! Toen we indertijd onze witte in Amsterdam zijn gaan halen ging het ‘s nachts wel een stukske rapper. De vonken vlogen toen letterlijk in ‘t rond… 😆

[quote=”Audiotronics”:2xuhevhg]160 km/uur ‘s nachts op een weg 🙄 . Wie doet nu ziets 😆 .
          [/quote]

Ik niet hoor 🙄 😉 😆 😆 😆 😈

Anoniem

Tsssss… ‘t Zijn barre tijden… 😕

160 😯 ongehoord

🙄 😆

Ik woon vlakbij en kan je zeggen dat 160 een zeer vlot tempo is, maar ja als je met een Porsche rijdt, is alles relatief natuurlijk.
                De Kortrijksesteenweg is al veel veiliger geworden. Vroeger was het een drievaksbaan. Kreeg eens een rit met een 928 van iemand in de jaren 80. Bij het inhalen zaten we aan 180 op de middenstrook. Tja, de jaren 80, toen kon alles nog….De jeugd van tegenwoordig doet stoer, maar heeft eigenlijk van alles schrik. Ze mogen niet meer roken, niet meer drinken, niet meer rijden. Hebben geen geld genoeg…Ale, genoeg caféfilosofie. Ga nog wat werken.

Cya,
                Rufie.

Dat kan je in Deurle of Latem zeker verwachten (getuigen als je NIET rondslenterd om hun villa’s te bekijken )Dat blijkt daar de gewoonte te zijn .Heb ik daar ook ervaren.

160 km/uur ‘s nachts op een weg 🙄 . Wie doet nu ziets 😆 .
                    Ik denk dat iedereen dat kan overkomen. ik zal niet zeggen dat ik elke dag de gas naar beneden duw maar zo af en toe heb je dat toch. En daar op de meeste wegen borden met 70km/uur zijn gezet zit je er al heel snel over. Natuurlijk het feit dat het twee porsches zijn lijkt voor een buitenstander al snel op een “race”. Het is brute pech hebben.

Wat ik wel niet kan bgrijpen is dat er iemand gaat getuigen dat ze volgens hem aan het racen waren. Wat heeft die persoon daar nu aan behalve leedvermaak?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.