Hageland ritje ? 10 december

Home Forum Porsche Uitstappen Hageland ritje ? 10 december

• Maker
    Discussie
  • Ik meen te weten dat er nog een paar mensen zin hebben voor het einde van het jaar nog is samen te komen.

Mijn vraag :

Zijn er mensen die op Zondag 10 december iets willen doen?
    Meeting tijd zo zijn tussen 14 en 15h in Kortenaken (vlak bij Diest) , daar om 15h vetrekken voor een ritje van een 100km door het Hageland.
    Dan leker eten als afsluiter.

De rit zou geen zoektocht zijn , die van Koen is toch niet te verbeteren (grapje maar wel waar) maar een rit waar het de bedoeling is dat we allemaal in konvooi achter mekaar rijden aan een rustig tempo (meestal) en op verschillende mooie plaatsen stoppen om foto’s te maken en/of wat te drinken.
    Ook al diegene die geen Porsche hebben kunnen zeker mee door achteraan mee te volgen. Dan hebben deze mensen ook de sfeer.
    Ik ken trouwens iemand met een prachtige Alpina BMW en die zou in die rit zeker niet misstaan.

Indien er we er paar bij mekaar krijgen dan gaan Cindy en ik een mooie route uitstippelen.
    Let wel , de bedoeling is dat we echt bij mekaar blijven, op sommige plaatsen gaan we dus even op mekaar moeten wachten. Nu , dat is met wat goede wil geen probleem.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
    • Ik blijf ook zeker geïnteresseerd. Jammer dat ik moest afzeggen.

Groetjes,

Rufie

[quote=”stefx911″:1lr93ii2]Laatste keer in Alken was het ook heel leuk[/quote]

én heel lekker, elke keer als we daar doorrijden komt et water me in de mond…
        😛

Wij gaan er volgende keer ook proberen bij te zijn.

Laatste keer in Alken was het ook heel leuk

Yep, ergens begin maart ofzo spreken we opnieuw af….lijkt me een goed tijdstip!

Het is nog wat te vroeg om er nu al een datum op te plakken, maar ik kom er ongetwijfeld op terug 😉

En ons zet je er ook maar op Mich 😉

Het was idd super gezellig gisteren en het eten was voortreffelijk.
              Zoiets moeten we idd meer doen.

[quote=”MichM3″:n6i52zqt]
                misschien op het eind van de winter kunnen we dit nog es overdoen, eventueel bij ons in de streek ofzo…[/quote]

Reken op Cindy en mij ! Ergens in Maart ?

Het was idd zeer gezellig ook al kwamen wij dan nogal laat binnengevallen…

Maar ben toch blij dat we laat ipv niet gekomen zijn…
                  Voor de afwezigen… ze hadden alweer ongelijk.

Wel het was weer leuk gisteren…effe bijgepraat over vanalles en nog wat…en goed lol gemaakt ook:-)

Merci 993S, het eten was voortreffelijk…is voor herhaling vatbaar.

Heel tof ook dat Dave en Kate ons nog kwamen vergezellen voor een dessert.

…dit soort avondjes toont aan dat er af en toe wel es “nood” aan is…misschien op het eind van de winter kunnen we dit nog es overdoen, eventueel bij ons in de streek ofzo…het was alleszinds een “leerrijke” avond en Greet en ik hebben ervan genoten!!! 😉

[quote=”Leander”:12ki800z]Gaat dat ritje nog langs het zuiden?
                      Ik wil ook wel meeten.

Grtz..

Leander

( bel me anders maar 0650561931 Nederland )[/quote]

ritje gaat niet door , zie hierboven alle annulaties.
                      we komen samen om te eten / bijpraten om 18h in het eetcafe layla
                      je bent uiteraard welkom

Gaat dat ritje nog langs het zuiden?
                        Ik wil ook wel meeten.

Grtz..

Leander

( bel me anders maar 0650561931 Nederland )

Zo, heb net gereserveerd voor +/- 10 personen:

Mich x 2
                          Koen x 2
                          dave en kate
                          993S x 2
                          Setakira x 1

Mochten er nog meer willen komen , wees welkom.

Ik heb mij ferm vergist in de hoeveelheid leerstof voor het examen van maandag, dus kan ik er morgen ook niet bij zijn 😡

‘t Amusent met de rit en/of het etentje !

ik zal proberen langs te komen, mijn neef zijne pc staat in de fik dus moet daar eerst passeren vrees ik 😕

perfect!

Sluit ik me bij aan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.