Hageland ritje ? 10 december

Home Forum Porsche Uitstappen Hageland ritje ? 10 december

• Maker
    Discussie
  • Ik meen te weten dat er nog een paar mensen zin hebben voor het einde van het jaar nog is samen te komen.

Mijn vraag :

Zijn er mensen die op Zondag 10 december iets willen doen?
    Meeting tijd zo zijn tussen 14 en 15h in Kortenaken (vlak bij Diest) , daar om 15h vetrekken voor een ritje van een 100km door het Hageland.
    Dan leker eten als afsluiter.

De rit zou geen zoektocht zijn , die van Koen is toch niet te verbeteren (grapje maar wel waar) maar een rit waar het de bedoeling is dat we allemaal in konvooi achter mekaar rijden aan een rustig tempo (meestal) en op verschillende mooie plaatsen stoppen om foto’s te maken en/of wat te drinken.
    Ook al diegene die geen Porsche hebben kunnen zeker mee door achteraan mee te volgen. Dan hebben deze mensen ook de sfeer.
    Ik ken trouwens iemand met een prachtige Alpina BMW en die zou in die rit zeker niet misstaan.

Indien er we er paar bij mekaar krijgen dan gaan Cindy en ik een mooie route uitstippelen.
    Let wel , de bedoeling is dat we echt bij mekaar blijven, op sommige plaatsen gaan we dus even op mekaar moeten wachten. Nu , dat is met wat goede wil geen probleem.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
    • Spijtig dat het ritje niet door kan gaan , te weinig volk , das duidelijk 😥

MAAR , we gaan ZEKER iets lekker eten met degene die willen komen !
      Plaats Eetcafe Layla centrum Kortenaken.
      Er is een parking aan de overkant van het kruispunt.
      Dus heel gemakkelijk te vinden.
      Afrit Bekkevoort (nr24) op de A2/E314. Dan de N29 Tienen nemen en een paar km verder naar links Kortenaken-Waanrode.
      Deze baan blijven volgen en je komt vanzelf in het centrum van Kortenaken. Steek het kruistpunt over nadat je Layla op je rechterkant hebt gepasseerd en dan heb je de parking links.

Stel voor dat we rond 18h bijeenkomen.

[quote=”mcklusky”:167ukhlu]…., maar als jullie ergens gaan eten… hint hint, willen we graag komen voor de gezelligheid…[/quote]

inderdaad…geen slecht idee 😉

Aangezien ik (dankzij de drukte op t werk) nog steeds geen rijvaardige porsche heb zullen wij ook niet kunnen, maar als jullie ergens gaan eten… hint hint, willen we graag komen voor de gezelligheid…

Inderdaad spijtig, maar ja, het weer op’t moment is ook niet alles hoor 🙄

[quote=”911-lover”:2ieqdq69]Ik vrees dus dat het ritje in het water valt , iedereen meld af 😥 [/quote]

Ik denk het ook… 😥

993S, kan je even laten weten of het al dan niet nog doorgaat?

Ik vrees dus dat het ritje in het water valt , iedereen meld af 😥

Helaas gaat het ons ook niet lukken dit weekend. Mijn excuses. Ik keek er nochtans naar uit.

Ik kan er helaas ook niet bij zijn 😥
                    Was anders ideale gelegenheid om mijn beest nog eens de sporen te geven…

Ik zal er ook niet kunnen bij zijn ! Veel pret gewenst, en hopelijk wat treffelijk weer 8)

beste denis, ik had je beloofd dat ik er ging bij zijn, maar andere verplichtingen 😡 x hebben mijn plannen in de war gestuurd, ik hou de afspreekplaats en uur in de gaten en kom indien mogelijk een goede dag zeggen, de groeten uit tienen, janneman

Koentje met 2 personen 😉

[quote=”ferdy”:2hk78otf]Hoi, Kan je bekend maken waar precies de samenkomst zal plaatsvinden ??

Als ik na het eten niet in slaap val kom ik mischien eens langs !!!!!
                            😳
                            Yvan[/quote]

Voorlopig in het Centrum van Kortenaken bij eetcafe Layla.
                            Maar ik hoop wel dat er nog een paar gaan bevestigen.
                            Want Cindy en ik moeten dan vrijdag de rit uitstippelen en als we maar met 2 of 3 zijn dan is dat niet de moeite denk ik , dan wil ik het liever uitstellen tot er meer mensen kunnen.

Dus bij deze nog een oproep om te laten weten wie er komt.

Hoi, Kan je bekend maken waar precies de samenkomst zal plaatsvinden ??

Als ik na het eten niet in slaap val kom ik mischien eens langs !!!!!
                              😳
                              Yvan

Ik ben erbij als iemand een plaatjse voor mij vrij heeft 🙂

Spijtig genoeg kunnen wij er niet bij zijn…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.