Hageland ritje ? 10 december

Home Forum Porsche Uitstappen Hageland ritje ? 10 december

• Maker
    Discussie
  • Ik meen te weten dat er nog een paar mensen zin hebben voor het einde van het jaar nog is samen te komen.

Mijn vraag :

Zijn er mensen die op Zondag 10 december iets willen doen?
    Meeting tijd zo zijn tussen 14 en 15h in Kortenaken (vlak bij Diest) , daar om 15h vetrekken voor een ritje van een 100km door het Hageland.
    Dan leker eten als afsluiter.

De rit zou geen zoektocht zijn , die van Koen is toch niet te verbeteren (grapje maar wel waar) maar een rit waar het de bedoeling is dat we allemaal in konvooi achter mekaar rijden aan een rustig tempo (meestal) en op verschillende mooie plaatsen stoppen om foto’s te maken en/of wat te drinken.
    Ook al diegene die geen Porsche hebben kunnen zeker mee door achteraan mee te volgen. Dan hebben deze mensen ook de sfeer.
    Ik ken trouwens iemand met een prachtige Alpina BMW en die zou in die rit zeker niet misstaan.

Indien er we er paar bij mekaar krijgen dan gaan Cindy en ik een mooie route uitstippelen.
    Let wel , de bedoeling is dat we echt bij mekaar blijven, op sommige plaatsen gaan we dus even op mekaar moeten wachten. Nu , dat is met wat goede wil geen probleem.

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
    • [quote=”jeansprint”:ihughbhe]hé 993s plotseling ook goesting om iets te organisren! zo hebben we het graag, er moet al veel mislopen willen we er niet bij zijn, dus op onze aanwezigheid kan je rekenen! groeten uit tienen, jeansprint 8) [/quote]

Hey Jean ,
      Heel tof dat je erbij bent i
      Eigenlijk is dat nu al mijn 2de voorstel om iets te doen , het eerste moet je gemist hebben.
      Het draadje daaromtrent is verdwenen maar toen zijn we in Alken iets gaan eten. Daar heb ik de eerste keer kennis gemaakt met al een paar sympahtieke forumers. En vermits we gerust wat meer zouden kunnen samenkomen wil ik graag wat moeite doen om iets te organiseren.
      Ik GENIET van Porsche mensen en hun auto’s.
      Gedeelde passie is dubbele passie.
      Groetjes
      Denis

hé 993s plotseling ook goesting om iets te organisren! zo hebben we het graag, er moet al veel mislopen willen we er niet bij zijn, dus op onze aanwezigheid kan je rekenen! groeten uit tienen, jeansprint 8)

jama ik had achtervolging te laat ingezet en omdat ik die weg daar niet kende na 180 je maar laten gaan 😉

met die wagen kan je caravan laten kantelen 😉 (tegen hoge snelheid vlak langs caravan afrijden en de ondruk zorgt voor de rest 😈 )

Jullie konden blijkbaar de Omega niet volgen 😈 😉 😆 😆 😆

10/12 is perfect , ik zet het op de kalender.
            Super initiatief.
            Zou je er ook geen linkje van op het andere forum zetten ❓

denk dat je mij ook moogt bijschreven 993S dacht wagen uit te schrijven voor winter maar twijfel. heb haar nog niet zo lang hé 😉

MichM3 mag wel meerijden van mij, kan precies toch wel volgen hebben we gisteren gemerkt (even 230 aangetikt 😳 )

…mij best…10/12 dus…met of zonder Porsche, ik kom mee om de gezelligheid op te snuiven…Greet zal er ook bijzijn, kwestie van het testosteron-gehalte wat in balans te houden en te counteren indien nodig 😉

merci 993S, mooi initiatief 8)

[quote=”911-lover”:3s0ije7h]Ik zou er natuurlijk ook graag bij zijn , maar 17 december heb ik mijn zoon en die moet tijdig (om 18u) terug bij de moeder zijn , een minuut te laat is gegarandeerd rommeles.
                  De week ervoor of erna is geen probleem.[/quote]

De week erna is 24/12 , ik vrees dat dat niet lukt.
                  Maar 10/12 lijkt me ook een prima datum.

Bij deze dus : wie is ervoor te vinden om op 10/12 een Hagelands ritje te maken met als afsluiter een etentje onder vrienden ?

Ik zou er natuurlijk ook graag bij zijn , maar 17 december heb ik mijn zoon en die moet tijdig (om 18u) terug bij de moeder zijn , een minuut te laat is gegarandeerd rommeles.
                    De week ervoor of erna is geen probleem.

[quote=”mcklusky”:2eeibwjw]ik heb tegen december zeker wel een 944 klaar samen met “924” van hier op t forum, dus als t effectief allemaal meevalt zullen Kate en ik er zeker bij zijn… en voor 924 zullen we dan ook wel ergens een zitje vinden… 8) [/quote]
                      Als alles goed gaat is mijne witte 924 dan ook af.

sluit me bij Rufie aan… 🙂

ik heb tegen december zeker wel een 944 klaar samen met “924” van hier op t forum, dus als t effectief allemaal meevalt zullen Kate en ik er zeker bij zijn… en voor 924 zullen we dan ook wel ergens een zitje vinden… 8)

Zoals iedereen hier al weet is een rustig tempo echt niets voor mij 😆 en dit jaar kan ik echter niets meer doen.
                            Trouwens gisteren ben ik tot de conclusie gekomen dat eigenlijk mijn motor van de witte 911 defect was 😕 en na 2km te rijden was het plots heel mistig achter mij ( olie rook ).
                            Vandaag hebben we de motor gecontroleerd via een camera in de motor gegaan en wat heb ik gezien dat er op 1 cilinder de olieschraap veer en de andere vast zitten 😯 , de rede daarvoor is echter doordat de wagen veel te weinig bolt of draait. Op 2 seconden tijd heb ik een straat onder een dichte stinkende mist gezet 😀 ( als we de tijd vinden of gewoon en andere motor er in monteren dat kan ik ook. Dus Denis sorry vriend maar ik zal er niet bij kunnen zijn.

Als het weer niet te slecht is, ben ik daar wel voor te vinden.
                              Mooi initiatief in de komende sombere maanden !

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.