halelouia her i am

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s halelouia her i am

  • Maker
    Discussie
  • na veel wachten en en en ben ik uiteindelijk bij mijn nieuw baasje aangekomen
    ik was eerst verwacht in cabrio maar ben toegekommen in TURBO versie 3.3L ja raar
    maar mijn nieuw baasje is van gedacht verandert en heeft mijn cabrio zusje afgezegt en voor mij gekozen
    groeten aan alle forumleden
    op deze link vinden julie al een paar fotos van mijn fat as
    😀 D D

    http://picasaweb.google.fr/bertdidier/H … 64Turbo33L

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • en hier een paar nieuwe fotos van de verlaging en nieuwe schok dempers (bilstein eibach) min 30mm op het laagste en het comfort is prima zelfs mijn vrouw was verwondert want die had al schrik!!!
      en nog een paar kiekjes in de sneeuw 😳 voor een keer dat ik hem niet binnen zet 😉

      http://picasaweb.google.be/bertdidier/NvAmmortiseur

        voor ghhally , ja de grote broer zou er zeker ook bij moeten zijn voor onze 965 meeting

          je ziet het goed stef zelfs heel goed 👿 👿 👿
          zo als ik het zij niet makkelijk weet nu warom ze er zo veel voor vragen als je het laat doen ….
          met het los maken hem ( treken en draaien tegelijkertijd ) heb ik de naald stuk getrokken 😕
          zo een nieuw metertje kost gemakkelijk 450€ e dan spreek ik nog niet over de toerenteller dat is een 1300€ zo iets
          alles is terug in orde heb een occasietje gevonden voor 100€ 😛
          maar als je het wil doen voorzichtig 😉

            Zeg Sunshine, zie ik dat nu goe op de foto’s en heb je de benzine wijzer weg gelaten? Per ongeluk of met opzet 😉

            Is het niet moeilijk om de re-anden mooi open en dicht te wringen?

              Logo verwijderen gaat ook heel goed met visdraad. als je daar eens mee uitschuif is het niet zo erg als met een cuttermesje hé.
              Gewoon ook logo wat opwarmen en dan gespannen visdraad onder logo doortrekken.

              Vergeet GHALLY niet op jullie mini meet hé, dan is de grote broer er ook bij

                amai nog grote plannen 😯 dat gaat dik in orde komen !!

                8)

                  ja wannes dat zal dit jaar wel moeten lukken

                  logo : redelijk gemakkelijk met een haardroger om verf te decaperen laagste snelheid en van ver lichtjes met een cutter mesje en dan de rest van de kol met special product
                  die dat ik er opgezet heb is het gechromeerde logo van de 3.6L zonder de cijfers 😉

                  cover house : ja officieel porsche past tip top

                  meters : veel pruts werk nieuwe ringen bestaan niet covers wel zo als deze in mat denk misschien nog te veranderen in chrome

                  olie : 0w40 van castrol wel duur maar bon 😉
                  ongeveer 250cc /1000km
                  iets meer op circuit

                  velgen: zijn de17 duims cup origineel met michelin pilot sport cup heel goede band maar wil volgende keer de toyo 888 proberen maar weet niet goed waar ze ze verkopen bij mij in de buurt

                  volgende week monteer ik de ophanging (bilstein eibach) en de nieuwe rem schijven en blokjes
                  dan nog zoeken voor een kompleet uitlaat systeem in inox
                  http://www.goingsuperfast.com/Porsche-911-Turbo.html

                  met nieuwe garett turbo
                  http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch … y_Code=GRT

                  en mischien grotere intercooler van bij
                  http://www.blownsixdesign.com/new/intercoolers.html

                  dat alles zou ik dit jaar willen doen 😀

                    zeer knap allemaal…we moeten toch eens afspreken voor een mini meet , dan kan de tweeling elkaar eens zien.

                    ging het oude logo er makkelijk af? ik zou ook een ander willen hangen , maar ik twijfel nog tussen dat van u ( mat) of eentje in chrome( past misschien beter bij mijn velgen…)
                    ook die cover vind ik de max…heb je die via het officiele net gekocht?

                    de meters zijn ook cool zo , maar ik zou eerder voor een nieuwe rand gaan ( ben niet zo voor teveel frutselwerk 😉 )

                    welke olie doe jij op de turbo? en moet je dikwijls bijvoegen ? de laatste keer dat ik naar de ring ben geweest had de mijne zijn poep serieus vuil gemaakt ( hadden wel de hele tijd serieuse snelheden gereden…)

                    welke banden heb je daar op die zwarte velgen steken? zijn dat speciale banden voor circuit?

                      ja maar wel een heel werkje had dat niet gedacht ?

                        Knap knap knap

                          juist achterkant kleur van mijn klokjes verandert zie hier een paar fotos

                          http://picasaweb.google.fr/bertdidier/C … DeCompteur

                            dat zeker als je jaren achter iets wacht verzorg je het ook 😉 😀
                            voor die dat hem nog niet kennen hier een paar fotos.

                            http://picasaweb.google.fr/bertdidier/

                              Zeeer knappe wagen 😈 koester hem ( of haar ) maar…

                                mooie foto’s
                                8)

                                  Tof!!!! Knap !!! Dé manier om je auto te leren kennen denk ik zo …
                                  Proficiat! 8)

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.