Hallo!

• Maker
    Discussie

• Jurgen Clauwaert
    Deelnemer

Goeiedag iedereen,

Ik stel mij graag even voor, mijn naam is Jurgen. Forumnaam Luego (verwijzend naar de merknaam van mijn Super Seven). Momenteel rijd ik met een Porsche 997 carrera 2. Mijn vorige porsche was de 986 Boxster, dus aangezien dit mijn tweede porsche is heb ik mij aangemeld op jullie forum.

Groetjes,
      Luego.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • Een porsche rijd goed, maar de enige die mij er ooit uit gereden heeft op Zolder was een volledig uitgeklede GT3.[/quote]

Pas maar op want nu zul je binnenkort wel een uitdaging ontvangen van een paar snelle forummers.
        Bovendien hebben wij ook geen 8 potten nodig.

nop, geen V8! een velocity XT. ben geen voorstaander van “Lazy Horsepower” dikke V8 met massa PK’s en enkel goed om snel rechtdoor te gaan. Snelheid zit in de bochten8 :lekker:

S2

Dan zal het geen Luego Vienta V8 geweest zijn 🙂 Want die gaan als de bliksem rechtdoor, maar zijn wel “nogal” nose-heavy 🙂

LuegoSportsCars heeft eventjes furore gemaakt op de kitcar markt in Engeland. Ik en mij neef hebben er toen drie gebouwd.

Een porsche rijd goed, maar de enige die mij er ooit uit gereden heeft op Zolder was een volledig uitgeklede GT3.

Welkom, on board fasten your seatbelts and ……show us …..pictures thx *porsche

welkom, en zijn er hier al foto’s vervaagd ? 😆

S2

Hallo,

Welkom hier, als voormalig Caterham bezitter, ben ik zeker een fan van de Super 7. De Luego ken ik vooral van de wilde V8 versies 🙂

Maar nu back on topic, foto’s van je P?

Ha Jurgen.
                      Ongetwijfeld een hele mooie.
                      Maar ook graag wat mooie foro’s.
                      Veel plezier ermee.

Welgekomen :up:

XXX

@Jurgen, welkom hier, maar ja, foto’s hé :coolness:

@Wim
                          , een soort kitkar, hoe durf je :respect2: :up: :up:

Welkom op het *porsche forum :drink:

Wim

Welkom Jurgen op het forum, en ben nu ook een soort kitcar aan het bouwen 😉

Welkom!

Welkom Jurgen. Ben ooit ook nog zot geweest van kitcars, vooral de extremeren met motorfietsmotoren. Op het punt gestaan van er eentje te kopen. Maar gelukkig op tijd gestopt met dromen, want ik ken niks van techniek dus de bouw ervan zou wellicht falikant afgelopen zijn. Dus heb ik maar een Porsche gekocht, daar gaat weinig tot niks aan stuk 😉

In die tijd waren waren dat de obligate Caterham en Westfield, aangevuld met MK Indy (Haselier in de buurt van Eindhoven), Tiger B6 (Oracle in Lokeren), Dax, Raw en consoorten die de plak zwaaiden. Een Luego ken ik, maar heb ik nooit in het echt gezien. Ik weet dat er in die tijd in Nederland iemand zat die de kits is beginnen importeren, maar volgens mij is dat fout afgelopen na een tijdje …

Welkom… we love to see pics :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.