Hallo

• Maker
    Discussie

• geert verzelen
    Deelnemer

Eff voorstellen: een 50tiger uit vlaanderen. Heb onlangs mijn 2de Porsche gekocht (eeste was een zwarte cayman edition one). Rij er nu al paar maand mee rond tot mijn grote tevredenheid.

Gaat over een Porsche 991 carerra 2014 handgeschakeld 4S cabrio.
      Belangrijkste opties zijn uitgebreid leder voorraan/achteraan , burmeister audio, sportophanging en uitlaat, sportstuur, geventileerde en verwarmde zetels, lichtpakket, sportstoelen 14way E,

13244021_10207654918144413_2832189418145211585_o.jpg

13244182_10207654892983784_2015279853708860074_o.jpg

13268588_10207654881703502_8100987202665322645_o.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
      • [quote=”pmmeke” post=240568]ok mijn posting is toch gelukt, had het 3 keer geprobeerd en bijna opgegeven 🙂
        eind goed all goed :)[/quote]

Welkom en gefeliciteerd met jouw prachtig elfje !!

PS de eerste berichten van een nieuw forumlid moeten owv spam-toestanden via een moderator passeren en daar vrijgegeven worden; vandaar dat jouw berichten niet meteen online verschenen.
        Nu je ontgroend bent kan je naar hartenlust posten :salut:

Welkom en proficiat met je handgeschakelde 991 4s, eindelijk eens geen PDK, zo ga je ze waarschijnlijk niet snel vinden!

Welkom hier :drink:

Er zijn slechts 3 instellingen met pre settings life, surround ofzo en nog iets. Geen EQ die je manueel kan instellen. Bij mijn Bmw kan ik beter regelen (Eq voorzien). Is niet slecht hoor maar ik merk bij de Bmw moet ik de bassen meer dan gemiddeld zetten voor goede klank en bij de burmeister eerder minder dan gemiddeld en blijft beetje boomy: maar soit we zijn aan muggeziften.

Heb dat snel eff geprobeerd want bij bmw is dat ook zo maar ging niet dacht ik. Misschien nog es proberen. (ivm volume nav)

hiphop en R&B 🙂

Kun je niet gewoon aan de volumeknop draaien terwijl madam de gps iets zegt? Helemaal in- en uitschakelen vraagt waarschijnlijk iets meer geklik.

Dat je bmw beter klinkt verbaast me wel, maar die kap zal er inderdaad waarschijnlijk voor iets tussen zitten.
                    Op mijn 987 cayman zit een Bose upgrade, dat klinkt pas boomy 🙂 want er zit een subwoofer in die voor een 997 cabrio gemaakt is…

Anyway, Geniet er van!

Hartelijk welkom op het forum en inderdaad, dat interieur “maakt ‘m af” !!!

Proficiat met je goede smaak (en even tegen wat schenen schoppen (lichtjes he :happy: ) , ik heb nooooit begrepen waarom de zwarte interieurs zo populair zijn. :bounce:

Welkom! Erg jaloers op je Burmester want op de mijne zit enkel het “plus” sound package (plus betekent méér speakers, maar geen betere…). Was een demowagen van Porsche Wiesbaden, vandaar.

Defineer “moderne muziek”?

Ik heb eigenlijk ook nog een vraag: in navigatie moet ik altijd diep in de opties om de begeleidingsstem aan of uit of luider of stiller te zetten. Is er een eenvoudiger manier om die stem aan of af te zetten zonder zo diep in het menu te gaan? Ik denk het niet maar je kan nooit weten dat iemand een truckje heeft.

Uw interieur is ook best mooi, smaakvolle combo 🙂
                            Ik heb tijdje moeten zoeken naar mijn ideale exemplaar. Ik had een paar moeilijke wensen en als je handgeschakeld wil beperkt dat het aanbod enorm. Nietemin toen ik em vond heb ik niet lang getwijfeld en was hij de mijne 🙂
                            Mercikes, jep hoop ook es op een meeting of event te komen als het past.

F*ck man wat een mooie wagen, nog te zwijgen over het interieur dan….., dacht dat ik al een mooi interieur had… :hail:
                              Welkom op het forum, en hoop de wagen eens irl te mogen zien bij één of andere forumbijeenkomst.
                              Prachtige wagen………. :up: :up:

Ik ben nogal een groot muziek liefhebben vooral moderne muziek en ik wou de best mogelijke radio optie. Dit gezegd zijnde ik heb ook nog een bmw harmon systeem en dat klinkt nog iets beter. Zowieso is muziek een een cabrio met de kap open altijd wat moeilijk want op hogere snelheid heb je wel wat omgevingsgeluiden. Ik vind em iets te boomy van bassen om echt super super tevreden te zijn maar ik ben tevreden genoeg om niet te klagen 🙂

Mercikes 🙂

Welkom!
                                  Fantastische auto, mooie kleurencombo, ik ben helemaal weg van je interieur!
                                  Eén van de weinige manuele bakken neem ik aan.
                                  Benieuwd naar je ervaringen met het Burmester systeem.

ok mijn posting is toch gelukt, had het 3 keer geprobeerd en bijna opgegeven 🙂
                                    eind goed all goed 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.