hallo

• Maker
    Discussie
  • mijzelf en de porsche-997-turbo-cabriolet-mki hier ook eens voorstellen ,na tijdje bmw rijder geweest te zijn ,overgestapt op Porsche.
    Nu al jaartje in bezit,maar foto dateert van bij de aankoop…
    grtz Charly

porsche-997-turbo-cabriolet-mki.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 63)
    • hopelijk voor u geen problemen … en moest het toch zo zijn ,mijn rechtse werkt nog prima

dan zal ik de mijne achter een jaar eens in de gaten moeten gaan houden…. :up:

dan zal ik de mijne achter een jaar eens in de gaten moeten gaan houden…. :up:

ja mushroom dat was de bedoeling van de nr-plaat,dat ze grappig overkwam
            @wing67 persoonlijk zie ik ze ook liever in ledvorm maarja ze zitten er een jaar in en nu al probs,ging terug zo een set kopen maar ze raden me het af omdat ik volgend jaar mss terug probs krijg en de rode kunnen me ook bekoren…

ja mushroom dat was de bedoeling van de nr-plaat,dat ze grappig overkwam
              @wing67 persoonlijk zie ik ze ook liever in ledvorm maarja ze zitten er een jaar in en nu al probs,ging terug zo een set kopen maar ze raden me het af omdat ik volgend jaar mss terug probs krijg en de rode kunnen me ook bekoren…

Rode achterlichten zijn :up:
                Grappige nummerplaat trouwens!
                Ik ging voor “SO LONG S*CKERS” gaan, maar sterretjes mochten niet, daarbij dan nog een gedoe over “veel teveel tekens” enzo, en heb het dan maar zo gelaten :mrgreen:

Rode achterlichten zijn :up:
                  Grappige nummerplaat trouwens!
                  Ik ging voor “SO LONG S*CKERS” gaan, maar sterretjes mochten niet, daarbij dan nog een gedoe over “veel teveel tekens” enzo, en heb het dan maar zo gelaten :mrgreen:

mooi mooi, maar persoonlijk vind ik de led lichten beter staan, ik heb ze zelf ook en heb er geen problemen mee, ze werken netjes :up: :up:

mooi mooi, maar persoonlijk vind ik de led lichten beter staan, ik heb ze zelf ook en heb er geen problemen mee, ze werken netjes :up: :up:

Proper!

Proper!

ook nieuwe achterlichten gemonteerd vanmorgen,die chinese ledbrol marcheerde meer niet dan wel,dus weer de orriginele erin maar dan de rode versie ❗

Attachments:
                            • IMG_4670.JPG
                            • IMG_4671.JPG
                            • IMG_4672.JPG
                            • IMG_4673.JPG
                            • IMG_4674.JPG
                            • IMG_4675.JPG

ook nieuwe achterlichten gemonteerd vanmorgen,die chinese ledbrol marcheerde meer niet dan wel,dus weer de orriginele erin maar dan de rode versie ❗

Attachments:
                              • IMG_4670.JPG
                              • IMG_4671.JPG
                              • IMG_4672.JPG
                              • IMG_4673.JPG
                              • IMG_4674.JPG
                              • IMG_4675.JPG

nieuwe remblokjes en spoorverbreders achter gemonteerd 😀

Attachments:
                                • IMG_4667.JPG
                                • IMG_4668.JPG
                                • IMG_4669.JPG

nieuwe remblokjes en spoorverbreders achter gemonteerd 😀

Attachments:
                                  • IMG_4667.JPG
                                  • IMG_4668.JPG
                                  • IMG_4669.JPG
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.