hallo

• Maker
    Discussie
  • mijzelf en de porsche-997-turbo-cabriolet-mki hier ook eens voorstellen ,na tijdje bmw rijder geweest te zijn ,overgestapt op Porsche.
    Nu al jaartje in bezit,maar foto dateert van bij de aankoop…
    grtz Charly

porsche-997-turbo-cabriolet-mki.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
    • Leuk stelletje! :mrgreen:

Leuk stelletje! :mrgreen:

XXX

Welkom Charly. Inderdaad een vet machien, die gaan lekker.
          Oo kleuk om te weten naar wie we moeten uitkijken op een evenement of treffen 😀

XXX

Welkom Charly. Inderdaad een vet machien, die gaan lekker.
            Oo kleuk om te weten naar wie we moeten uitkijken op een evenement of treffen 😀

nog wat pics

Attachments:
              • IMG_0217.JPG
              • IMG_0215.JPG
              • IMG_0215-2.JPG

nog wat pics

Attachments:
                • IMG_0217.JPG
                • IMG_0215.JPG
                • IMG_0215-2.JPG

upgrade van de uitlaat: CAPRISTO folks :coolness:

Attachments:
                  • IMG_0216.JPG

upgrade van de uitlaat: CAPRISTO folks :coolness:

Attachments:
                    • IMG_0216.JPG

even wat meer over mezelf,na veel ergernis in mijn familie blijf ik bezeten door auto’s en moto’s :music:
                      na een puberfase de opgezette golf gti 16v en crx overgestapt op bmw,eerst was het een gepimpte 318 daarna eens mogen proeven van een e36 hartge (3.5) maar is na een weekje slecht afgelopen.
                      dan tijdje gsi en type R gehad (ikzelf 25 jaar oud dan ongeveer)dan terug naar een e36 m3 3.2 en toch tijdje mee rondgereden,tot ik van het motorijden op circuit overgestapt ben op het autorijden op circuit.
                      dan was de e36 te lam naar mijn gedacht en reed ik alles naar de vaantjes(remmen ,ophanging enz)
                      dan besloten om een e46 m3 csl te kopen(eentje met 30.000 km op de teller) en na 6 jaar pure fun op circuit en op de baan ,verkocht!
                      jaja was mooie investering en de koper nu zal er na veele jaren ook wel wat op winnen…. :sleep:
                      door mijn schoonma dan eigentlijk op Porsche overgestapt(zij reed een 996 turbo daarna een 997 mk1 turbo en vervolgens een 997 mk2 turbo met pdk)
                      maar die mk1 turbo is bij mij blijven hangen,deze vond ik super en wou er ook eentje.
                      lang getwijfeld over een coupe en een cabrio en toch gegaan voor de cabrio…met dat ik minder tijd heb voor de moto was dit een mooi alternatief en ben mijn beslissing nog altijd dankbaar(aan mezelf dan he :popcorn:
                      foto is van ik en mijn vrouwke zodat jullie een idee hebben wie ik ben…
                      grtz

Attachments:
                      • IMG_2363.JPG

even wat meer over mezelf,na veel ergernis in mijn familie blijf ik bezeten door auto’s en moto’s :music:
                        na een puberfase de opgezette golf gti 16v en crx overgestapt op bmw,eerst was het een gepimpte 318 daarna eens mogen proeven van een e36 hartge (3.5) maar is na een weekje slecht afgelopen.
                        dan tijdje gsi en type R gehad (ikzelf 25 jaar oud dan ongeveer)dan terug naar een e36 m3 3.2 en toch tijdje mee rondgereden,tot ik van het motorijden op circuit overgestapt ben op het autorijden op circuit.
                        dan was de e36 te lam naar mijn gedacht en reed ik alles naar de vaantjes(remmen ,ophanging enz)
                        dan besloten om een e46 m3 csl te kopen(eentje met 30.000 km op de teller) en na 6 jaar pure fun op circuit en op de baan ,verkocht!
                        jaja was mooie investering en de koper nu zal er na veele jaren ook wel wat op winnen…. :sleep:
                        door mijn schoonma dan eigentlijk op Porsche overgestapt(zij reed een 996 turbo daarna een 997 mk1 turbo en vervolgens een 997 mk2 turbo met pdk)
                        maar die mk1 turbo is bij mij blijven hangen,deze vond ik super en wou er ook eentje.
                        lang getwijfeld over een coupe en een cabrio en toch gegaan voor de cabrio…met dat ik minder tijd heb voor de moto was dit een mooi alternatief en ben mijn beslissing nog altijd dankbaar(aan mezelf dan he :popcorn:
                        foto is van ik en mijn vrouwke zodat jullie een idee hebben wie ik ben…
                        grtz

Attachments:
                        • IMG_2363.JPG

vorige eigenaar was eigenaar van protech en dit was een shoot voor een bepaalde reinigingstechniek…(is geen modder 8)

vorige eigenaar was eigenaar van protech en dit was een shoot voor een bepaalde reinigingstechniek…(is geen modder 8)

Ik heb de indruk dat de applicatie ter plaatse is aangebracht en niet al rijdend…

nou moe das leuk 😯 😯 😯

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.