hallo

• Maker
    Discussie
  • mijzelf en de porsche-997-turbo-cabriolet-mki hier ook eens voorstellen ,na tijdje bmw rijder geweest te zijn ,overgestapt op Porsche.
    Nu al jaartje in bezit,maar foto dateert van bij de aankoop…
    grtz Charly

porsche-997-turbo-cabriolet-mki.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
    • Euh…..door een plasje gereden of achter een beerkar? :puke:

de vorige eigenaar.
        [IMG]http://i68.tinypic.com/2vs0pbs.jpg[/IMG]

hier een wat recentere foto met de velgen zwartgelakt …
          [IMG]http://i63.tinypic.com/28tc67c.jpg[/IMG]

is inderdaad getrokken in Knokke,en weet ook niet hoe het komt dat ik niet meer gespot word.
            idem met mijn vorige wagens ,mss omdat ze meestal onder een lakentje staan te wachten en ze niet zo veel buitenkomen.

thx voor de welkoms…

Attachments:
            • porsche-997-turbo-cabriolet-mki-c573801062015193400_7.jpg

is inderdaad getrokken in Knokke,en weet ook niet hoe het komt dat ik niet meer gespot word.
              idem met mijn vorige wagens ,mss omdat ze meestal onder een lakentje staan te wachten en ze niet zo veel buitenkomen.

thx voor de welkoms…

Attachments:

thx voor de welkoms…

Attachments:

De Z van …..

Zo’n knappe kar een jaar lang verborgen houden voor ons, gggrrrhhh … Echte topkar, complimenten :first:

Welkom…met zo’n auto wordt, in tegenstelling tot wat de foto aangeeft, niet gespot :what:

nee…, de mooiste wagen heb je daar :first: :first: :drink: :applaus:

+1 en meer fotos alstublieft :respect2:

hey
                          vet kok veel plezier met je turbo !!!
                          :drink:

:applaus: :applaus: :applaus: fotoke getrokken in Knokke :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Welkom, en meer foto’s zijn altijd welkom. :respect2:

Welkom op het forum, nice ride!!!

welkom Charly, mooie wagen die je daar hebt!!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.