Hallo

• Maker
    Discussie
  • Hallo, eindelijk het voorstelplatform gevonden. Ik ben Fil, 45 en heb mijn eerste exemplaar (996) op 23/12 ll opgehaald. 90.000 km, cabrio, alles erop & eraan, OHB off. dealer. Kortom tevreden. Een pittig gevolg van de hevige regenval deze week is het nat tapijt achter de bestuurderszetel. Oorzaak ligt bij het drainagesysteem. Wagen staat nu in garantie terug bij de leverancier voor de herstelling. Heb op enkele dagen toch al 1000 km gereden. Op 23/12 opgehaald en op 24/12 had ik ook afspraak bij Carnewal voor de uitlaat. De radio heeft nog niet opgestaan !! Muziek genoeg zonder …. :music:

PORSCHE2.jpg

PORSCHE.jpg

PORSCHE7.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • welkom Fil 😉

thx, kijk er al naar uit!

[quote=”mark986″ post=87911]@KDC
          als je uitlaat eronder zit en je terug op de baan bent, let me know. Zou ik graag eens komen luisteren naar de uitlaat.[/quote]

Komt in orde 😉

[quote=”reys” post=87893]RSR’s zijn leeggehaalde orig potten. Wel op de orig naden bewerkt, dus voor keuring onzichtbaar.
            Je kan uw oude inwisselen bij Gert en mits kleine opleg de aangepaste (RSR) potten steken.
            Is voor de 993/996 toch zo, 997 GT3 geen idee eigenlijk.

Ik heb deze onder de 993 4S gemonteerd gehad maar had teveel last aan m’n oortjes. Gert heeft die dan probleemloos teruggenomen![/quote]

Op de 996 best doenbaar. Veel meer Porsche, maar totaal niet storend. Ik overweeg zelfs andere cat inserts, dus het mag nog ietsje meer zijn. ZZoals bij de slager eigenlijk ! 😉

@KDC
              als je uitlaat eronder zit en je terug op de baan bent, let me know. Zou ik graag eens komen luisteren naar de uitlaat.

Anoniem

RSR’s zijn leeggehaalde orig potten. Wel op de orig naden bewerkt, dus voor keuring onzichtbaar.
                Je kan uw oude inwisselen bij Gert en mits kleine opleg de aangepaste (RSR) potten steken.
                Is voor de 993/996 toch zo, 997 GT3 geen idee eigenlijk.

Ik heb deze onder de 993 4S gemonteerd gehad maar had teveel last aan m’n oortjes. Gert heeft die dan probleemloos teruggenomen!

Anoniem

Kan je me wat meer gegevens bezorgen over de rsr uitlaat aub .

[quote=”funny” post=87786]Welkom hier ,een Porsche kan niet genoeg geluid maken 😉 .Binnenkort steek ik mijn P ook eens binnen bij Carnewal .[/quote]

Informeer zeker eens naar de combinatie van de RSR’s met nieuwe 200 cell kats. Dan moet je geen twee keer langs gaan zoals ik…. 😛 (geluid zou echt machtig zijn en een dikke 10 pk winst)

Proficiat :driver: :driver: :driver:

Welkom en proficiat, veel rijplezier :driver: en veilige km !

gekocht bij geurts zie ik
                          vlak bij mij in de buurt
                          dan gaan we mekaar wel es tegenkomen
                          veel plezier ermee

Welkom en proficiat met de aankoop :drink:

Kan bijna niet meer wachten om mijn sportuitlaatje testen met het dakske open onder een mooi lentezonnetje :driver:

Een Porsche gekocht en direct de beste: een 996 !! :first:
                              Welkom!!

Welkom hier. En veel rijgenot :driver:

Ga me zo langzamerhand afvragen waar al die nieuwe leden vandaan komen, ze stromen binnen.

welkom op het forum, en veel plezier gewenst :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.