Hallo

• Maker
    Discussie

• Rik Rousseau
    Deelnemer

Na jaren getwijfeld te hebben heb ik dan uiteindelijk een oldtimer gekocht.
      Het is een 964 coupé geworden van 1991.
      Gekocht van eerste eigenaar en perfect onderhouden.
      Nog een aantal dagen wachten op mijn O plaat en we kunnen de baan op.
      Via dit forum hoop ik om een en ander bij te leren aangaande Porsche.
       10” />

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
    • XXX

@RR – wacht maar tot we een ritje rond Antwerpen gaan doen 

Alle Porsche’s hebben oliegekoelde motoren, sommige met secondaire luchtkoeling !

Wij verkiezen de 3.2 met G bak in coupé versie.

Coupé’s zijn veel stijver.

Ik heb bewust geen cabrio gekozen vanwege de “waterinsijpeling”.
            Naar verluid zijn er nogal wat oldtimers die water doorlaten langs de cabrioletkap.
            Maar het is meer een kwestie van smaak, des goûts et des couleurs on ne discute pas, een coupé is sowieso toch meer mijn ding.
            Tot slot nog een Antwerps grapje: 
            Een vogel, een vis en een krokodil zitten in de Antwerpse Zoo te praten. Zegt de vogel: ik kan goed vliegen, mijn vrouw kan goed vliegen en mijn kinderen kunnen goed vliegen… Als we kunnen, zijn we hier weg en vliegen we naar Afrika! Zegt de vis: ik kan goed zwemmen, mijn vrouw kan goed zwemmen, mijn kinderen kunnen goed zwemmen. Als we de kans hebben, zijn we hier weg naar de Middellandse Zee! Ten slotte antwoordt de krokodil: ik hem een groot bakkes, men vra hej een groot bakkes, men kinnekes hemme een groot bakkes … Ik denk da waa hier in Aantwaarpe blaave!’   

Ook een welkom van mij…
              De 964 is na de 993 de mooiste en beste P van de oliekoelers. 
              Zonde dat het geen cabrio is… Je weet niet wat je mist met open kap in de zon. 
              En heu… In Antwerpen begrijpen wij alle talen hoor

De foto’s van de Zomersproetjes zien er uitnodigend uit, je mag ons zeker verwachten. 

Dan kunnen ze er misschien de mugenbeten rit van maken.
                  In ieder geval is het een rit die je minstens 1 keer moet meegedaan hebben.

Juni zal optimistisch zijn maar de zomer duurt tot 21 september dus perfect voor de Zomersproetjes 

PM

Welkom! Groeten vanuit West Vloandern!

Welkom hier op het forum ik bezit ook een 964 en ben van oost Vlaanderen , Wij Sammy Nancy en ik met mijn vrouw organiseren elk jaar ( zonder Corona ) de zomersproetjes rit ! Of deze dit jaar terug kan doorgaan hopen we maar eerlijk gezegd vrees ik er terug voor zoals het er nu voor staat .
                        indien de zomersproetjes rit wel door zou gaan zal dit op 27 juni zijn ! ( meer info tegen 1 mei of dit evenement door gaat of niet ) Bij interesse kan je hier op het forum al eens kijken naar beelden en reacties van vorige edities .
                        mvg Snoer 964

Joak, da goak doen vanoek min ploate e.
                          Voor de niet west vlamingen: ewel, dat ga ik doen van zodra ik mijn nummerplaat heb 

We zien stief kontent je ier te meugen verwelkomne, nog wa meer foto’s zoe tofzien

Af en toe is het hier heel erg warm, heet zelfs !

Bedankt aan iedereen voor de warme ontvangst hier op het forum.

XXX

Welkom RR, leuk een 964 erbij op’t forum.
                                  Techniekers helpen u hier met plezier opweg.
                                  Een ritje in OVL, WVL, Limburg of rond ‘t Stad, maakt voor mij niet uit waar.
                                  Als de datum past trachten we van de partij te zijn?
                                  Als gdpsuz1982 de rit op dezelfde dag wil organiseren… 
                                  In ieder geval, veel plezier met de 964 

Welkom…van O-Vl hier…wanneer het weer maar eens een rit in de Limburg wordt (en nogal ver om aan te sluiten voor ons) moeten wij misschien een tegenhanger opzetten in de Vlaanders op ‘t zelfde moment, kwestie om wat tegengewicht te bieden ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.