Hallo

• Maker
    Discussie

• Rik Rousseau
    Deelnemer

Na jaren getwijfeld te hebben heb ik dan uiteindelijk een oldtimer gekocht.
      Het is een 964 coupé geworden van 1991.
      Gekocht van eerste eigenaar en perfect onderhouden.
      Nog een aantal dagen wachten op mijn O plaat en we kunnen de baan op.
      Via dit forum hoop ik om een en ander bij te leren aangaande Porsche.
       10” />

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
      • Ook van mij welkom!  964 is samen met de 993 voor mij persoonlijk de mooiste niet-watergekoelde 911.

Welkom RR op het forum vanwege de webmaster die je binnengelaten heeft.  (Verontschuldiging nog voor de vertraging).
          Nice machien. Wil hem wel eens in levende lijven zien op het één of ander treffen.

P.b. gestuurd.

Gans West-Europa zal niet meer voor mij zijn, vroeger heb ik met de motor overal gezeten maar nu is het “opt gemak” genieten van het landschap.
              Na die corona toestanden zullen de georganiseerde ritten wel terug boven water komen zeker, dan zou ik wel eens jullie wagens willen bekijken.
              Klein foutje rechtzetten: bij navraag komt de wagen niet van eerste eigenaar maar van de tweede, sorry voor het foutje.

W-VL? Moa vent toh, het is een Porsche, wij dweilen heel West-Europa af! En zeker op de Zomersproetjes in de Vlaamse Ardennen is heel je provincie aanwezig.

eerste eigenaar? ferm! welkom hier 

[quote=”RR” post=284805″]… Wat ik zoek op dit forum is basis technische kennis en eventueel een rondrit met “soortgenoten” moest die in W-VL plaatsvinden.

[/quote]
                    voor het eerste vind je op het WWW heel veel maar alles is niet even bruikbaar, daarvoor heb je hier zeker een heel goed klankbord.
                    het tweede is in corona tijden lastiger maar je vindt hier zeker streekgenoten om kleinschalige ontmoetingen te regelen.

Welkom op het forum !

Nee, ik was specifiek op zoek naar een oldtimer Porsche.
                        Porsche is, zoals voor vele, een jongensdroom en na een internet zoektocht is het deze geworden.
                        Aangezien ik geen technische kennis heb raadde een garagist/vriend mij een 964 aan vanwege het rijcomfort.
                        Wat ik zoek op dit forum is basis technische kennis en eventueel een rondrit met “soortgenoten” moest die in W-VL plaatsvinden.

Welkom hier !
                          Had je een ander merk/type overwogen als eerste oldtimer, en wat wil je hier opsteken (technische kennis, meetings/rondritten, algemene weetjes, …) ?

Proficiat met je aankoop ,964 is een leuke wagen en ziet er ook mooi uit

Welkom! Van mij ga je echter niets leren… over de 964 toch niet.

Van eerste eigenaar na 30 jaar?  Dat is wel speciaal, vertel!

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.