Hallo

• Maker
    Discussie
  • Hoi, ik ben momenteel in het bezit van een mooie 928s4 bouwjaar 1988, deze komt net uit Nederland en moet nog een gelijkvormigheidsattest hebben, even langs porsche dieteren Brussel hebben ze me vertel als de wagen volledig origineel is.
    Mijn vorige classic was een 911 targa 3.0 van 1978 en lang daarvoor heb ik nog een 912 gehad.
    Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb, nu kan ik alles mooi opvolgen.
    Greetz Frank

Attachments:
    • IMG_01117klein.jpg
    • IMG_01151klein.jpg
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
  • gd1

Ik weet het het heeft niets met dit onderwerp te maken,
      maar heren moderators ik kan geen nieuw onderwerp plaatsen… 😥
      telkens ik wil proberen blijft het groene balkje onderaan, na plaats bericht, staan en er gebeurt niets meer.Als ik dan annuleer komt er op het scherm “deze categorie is geblokkeerd” of zoiets.

Dit heb ik ook al gehoord, alleen de wielen zijn 17 duim ipv 16 zouden ze daar ook lastig over doen?

D’Ieteren staat er inderdaad niet voor bekend de makkelijkste en rapste te zijn, maar als hij origineel staat, kunnen ze er weinig tegen inbrengen, dus…

welkom!

Bedankt en hopelijk binnenkort veel rijplezier 😆

Alvast bedankt nu nog hopen dat ze niet te moeilijk doen bij Dieteren Brussel.

Anoniem

Welkom op dit gezellige forum .Klasse je voorstellen en foto’s . :applaus:
                  Veel succes met de wagen.

Bedankt als ik meer foto’s heb post ik ze.

Welkom en vooral veel rijplezier :driver:

Van harte welkom hier op dit forum.
                        En fotootjes van je 928 zien we graag :relaxman:

en zware schade zeker…… :engeltje:

Bedankt Rocco 😉

welkom op het forum Frank 😉

Ja alvast bedankt, ik hoop het ook

Eigenlijk niet de 912 was puur toeval, deze kon ik toen ruilen, de 911 was een jongensdroom die ik 10 jaar geleden in vervulling kon laten gaan, ondertussen weer verkocht wegens toch de drang naar meer comfort dus de 928 eens proberen, ik vind het een beest en toch wel ondergewaardeerd voor een wagen van die tijd, hadden ze niet gezegd dat het de vervanger van de 911 zou worden had het volgens mij een voltreffer geweest zie maar naar de panamera nu en trouwens waar dachten ze aan, een 911 is niet te vervangen 😀
                                  Nu nog maar hopen dat ze niet te moeilijk doen bij dieteren voor het gelijkvormigheidsattest.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.