Hallo!

• Maker
    Discussie

• Tijl Van Damme
    Deelnemer

Zoals het hier hoort, stel ik me graag even voor…
      Ik ben Tille, van Hoboken, Antwerpen, al 20 jaar actief in de luchtgekoelde wereld, en vandaag heeft het flat4 virus hulp gekregen van het hier alombekende flat6 virus.

De nieuwe aanwinst gaat om een 911t coupé van 1973, matching numbers.
      Ze staat grotendeels nog in de originele kleur, chrome en interieur is nog prachtig.
      Geen raket, maar een classic beauty.

serieuze concurrentie voor m’n volkswagen ovaaltje van 1957 😉

Foto’s volgen na keuring en ik de auto in m’n garage heb staan.

Groeten!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
      • haha,Mushroom ge hed geen geduld he …. :coolness:

[quote=”Tille” post=128998]

Foto’s volgen na keuring en ik de auto in m’n garage heb staan.

[/quote]

:think: :think: :think: :engeltje:

Ge hebt goeie smaak qua auto’s :respekt:

Alle drie ferm bakken!

XXX

Hey Tille, Nice deze 73er.
              Verlaging dat vindt je terug in alle mogelijke boeken. Vooraan en achteraan zit ed regeling er op.
              Achteraan moet je de torsiestangen wel verzetten, vooraan ietsje makkelijker. Succes ermee :relaxman:

Hey Tille,

We zullen elkaar ongetwijfeld voorbij gelopen zijn daar in Zemst.
                Ik was daar ook met m’n P. (zwarte 964 cabrio)

Volgende aircooled meeting daar in Zemst effe kennis maken hé…
                En proficiat met de gewonnen prijs!

Gr,
                David

Eerste resultaat van de checkup binnengekregen 😕

Linkse cilinderrij slechte lektest en bougies zo zwart als roet…
                  Getik dat ik dacht dat de kleppen waren zijn de kettingspanners van de distributie…

Kan beginnen sparen voor een revisie deze winter. 😐

Maar eerst nog wat bollen en moteurke gene pijn doen zodat de schade ( ouderdomsverschijnselen ) niet erger worden.

*luv *luv *luv

Fototje van op zemst
                      [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/15/60361746088454065931894.jpg/][IMG]http://img15.imageshack.us/img15/4992/60361746088454065931894.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

welkom !
                        Knappe *porsche heb je daar !

Porsche is binnen bij Steve’s vwshop, voor afstelling mechanische injectiepomp, regelen kleppen, nieuwe olie en algemene diagnose + checkup.

Heb besloten om de originele wielen te houden, voor de klassieke look, maar ga wel inox verwarmingspotten en Dansk sportuitlaat steken, kwestie van het sportieve karakter te benadrukken 😉

Ook al eerste meetingske gedaan, te Zemst en daar top 5 aircooled binnengehaald. Onverwacht maar natuurlijk superleuk 8)

Iemand info over hoe ik m’n porsche kan verlagen?
                            Of is dat hier “not done” :mrgreen:
                            Zou ik eventueel ook een setje van 7 en 8 duim kunnensteken ipv de originele 6 duims?
                            Let me know, thanx

van harte welkom

:first:

point taken :drink:

Als we ooit een foto maken van die EN de smurf tesamen, en we zetten die foto op ‘t forum kakt de helft van ‘t forum in zijn broek! 😆 8) :mrgreen:

Welkom en zeer mooi, Mush das iets anders dan de smurf he 😈

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.