Hallo

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal

Ik ben al even bezig aan een 911 cabrio bj 85 en het einde is in zicht.
    Nog een paar details en we kunnen de straat op, hierbij een paar foto’s van begin en werken tot nu toe.
    Groeten

thuis20112012550.jpg

IMG_0124.JPG

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
    • Hier een paar fotootjes van mijn creatie :driver:

image_2013-07-05-2.jpg

image_2013-07-05-3.jpg

image_2013-07-05-4.jpg

image_2013-07-05-5.jpg

Ik vind het heel geslaagd :relaxman:

Nu nog een foto van de velgen onder de wagen aub :popcorn:

Vandaag zijn mijn nr platen aangekomen :applaus: alles juist op tijd want het weekend word lekker om het dakje af te doen

image_2013-07-05.jpg

Keep the spirit alive …

Heel mooi man
            Veel rijplezier gewenst

Zien er heel knap uit.
              Zal geweldige look geven.

Voilà se, velgen gelakt. Ik vind het resultaat zeer mooi :coolness:
                Nu de banden erop en terug op de auto

image_2013-07-01.jpg

image_2013-07-01-2.jpg

image_2013-07-01-3.jpg

Bijna helemaal gereed 😀

Wim

Fotoke van de werken. 😉

Vandaag de velgen geschuurd. Morgen worden ze gelakt. De laatste loodjes en dan kunnen we eindelijk genieten van ons oudje :happydance:

image.jpg

image_2013-06-28.jpg

image_2013-06-28-2.jpg

image_2013-06-28-3.jpg

Nu worden ze in grondlak gezet en dan gelakt. En maandag de nieuwe rubbers erop. Zorgen dat we gereed zijn voor de zomersproetjesrit volgende week

:drink:

Ach ja, hoe meer je ervoor moet doen, hoe meer plezier je er achteraf gaat aan beleven. Succes met de verdere administratieve afhandeling ;).

Vandaag geweest om mijn auto in te voeren…. Daar gehoord dat de wagen nog niet uitgevoerd was in Nederland,dus gauw naar daar gereden om de platen te laten schrappen. Daar aan het licht gekomen dat de auto al stilgezet was in 1997 dus ben ik bijna zeker dat de lage kilometers kloppen (96000 km ) dus een meevaller :puke:
                        Dus morgen vol goede moet terug naar Hasselt en bij de douane het invoerformulier halen :happydance:
                        Lang leven de administratie …………
                        We keep you posted :bounce:

Komt dik in orde :respekt:

*luv *porsche :driver:

Gisteren eindelijk nog een beetje tijd gehag om mijn linkerraam te plaatsen, en de binnenbekleding ook te zetten. Spiegeltjes eindelijk kunnen controleren want had het knopje ook nu pas en ik heb ze toch goed aangesloten :happydance: , ze werken toch.
                              IMG_0178.JPG

Nu volgende week nog de remklauwen lakken, en dan kunnen de velgen gelakt worden en nieuwe rubbers erop.
                              Dan de wagen invoeren en laten keuren.

IMG_0179.JPG

proper :applaus:

Vandaag nog een beetje gesleutelt aan mijn auto, de spoiler vooraan erop gezet. Ik vind het mega :respect2:
                                  En kleine prulletjes nog gedaan aan het interieur.

IMG_0146.JPG

IMG_0144.JPG

IMG_0147.JPG

En het toch niet kunnen laten om een toertje ermee te gaan maken, en de micobe was direct terug 🙂
                                  Een boxer in je rug daar kan niks tegen op.
                                  Wel rustig aan gedaan want auto heeft vijf jaar stilgestaan en wie weet wat er allemaal gebeurt dan 😕 maar er drupt niks en motor draait gelijk een klokje
                                  Dus zijn we reuze tevreden :happydance: :happydance:
                                  Vandaag ook nog een blauwpunkt radio navigatie aangeschaft dan weten we zeker waar naartoe
                                  Let the sun come :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.