Hallo aan alle Porsche liefhebbers hier

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo aan alle Porsche liefhebbers hier

• Maker
    Discussie

• Dirk
    Deelnemer

Hallo aan alle Porsche liefhebbers hier
      Ik ben Dirk uit de zuidoost Vlaamse streek
      Na wat omzwervingen met andere merken ben ik nu in het bezit van een 996 Carrera 2 bouwjaar 2000 , een auto die mij zeer bevalt
      Beroepshalve doe ik bijna alle onderhouds en herstellings werken zelf aan mijn auto maar een mens kan natuurlijk niet alles weten
      daarom zal ik hier wel af en toe een vraagje posten i.v.m mijn 996 .
      Als ik mijn ervaringen kan delen met andere mensen zal ik dat zeker met veel plezier doen .
      vriendelijke groeten
      Dirk.
      P.S Beste moderator dit is de tweede maal dat ik dit berichtje probeer te posten ik hoop dat het nu wel lukt 😀 .

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Beste Dirk.
        Welkom op het forum en zoals je kunt lezen zijn we allemaal dol op foto’s.
        Dan kunnen we niet alleen horen maar ook zien dat je Porsche liefhebber bent.

Welkom Dirk op dit toffe forum zeer leuk en lichtjes verslavend zou ik zeggen :first: je zal er veel plezier aan beleven om je passie te delen met anderen :drink: succes met jou 996 :driver:

welkom!

Welkom en veel plezier :driver:

Welgekomen Dirk en vroeg er al iemand om foto’s :mrgreen:

Welkom, veel :driver: plezier en vooral pics 😛

Benvenuti hier en proficiat met je 996.
                    Maar heu; ik kan het niet laten : FOTOOOOOOOOOOOOOOOO’S

Ciao,
                    Luc

Welkom op dit gezellige forum,hopelijk kan jij zoals zovelen hier iets betekenen om problemen op te lossen .
                      Waren er al foto’s gevraagd 😳

welkom op het forum en wij vinden foto’s super 😉

Welkom op dit leuke forum!!

Welkom Dirk ! Had je even de berichten gelezen die op je scherm komen wanneer je iets wil posten dan had je gelezen dat de eerste berichten van nieuwe leden steeds gemodereerd/goedgekeurd moeten worden, en aangezien dit geen full time job voor ons moderatoren is kan het soms even duren voor je bericht verschijnt. Dit doen we uiteraard om ons forum spamvrij te houden.

Dit gzegd zijnde, veel plezier op ons forum !

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.