Hallo aan allen en iedereen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo aan allen en iedereen

• Dit onderwerp bevat 28 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie
  • Beste Porsche fanaten,

Even kort voorstellen: ik ben sinds 1w de trotse eigenaar van een zwarte Porsche Boxster. Het betreft een 986 model (1999) met slechts 86.000 echte km op de teller. Zowel intern als extern in topconditie.

Mijn grootste wens? Dat dit prille geluk ook in de nabije toekomst verder mag blijven duren en dat het lot me gunstig gezind blijft.

Aarzel echter niet jullie ervaringen en andere topics betreffende dit type wagen te delen.

Groeten en mss tot binnenkort.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
  • Anoniem

Van mijne kant ook Welkom op het gezellige forum .
      Veel plezier met je nieuwe aanwinst .

Funny

Das minder uiteraard…Maar u kennende zal daar wel op een passende manier gevolg aan gegeven zijn ? 😉

Niet in de PM’s die ik aansluitend van de poster gekregen heb David 💡

stond een wink achter hé “VOZE” Koen 😉

kristoff6 schrijft:

Tof dat je jou voorsteld,ik had dat niet gedaan en kreeg al voze commentaar van een moderator 😉

Oeioei , als dat voze commentaar was ben jij ook erg vlug geraakt zeg 🙄 😕

Ouw peekes dus die hun jong vriendje laten filmen 😛

Anoniem

Ouw peekes 😕 ‘t nieuws gezien laatst?

[i](Belga) De bestuurder van een Aston Martin die op de E17 in Waasmunster 293 kilometer per uur reed, is donderdagmorgen door de politie verhoord. Dat meldt het parket van Dendermonde, dat nu kan bevestigen dat de man dinsdag geïdentificeerd werd.

Het YouTube-filmpje werd gemaakt door de passagier van de wagen, een Aston Martin V12 Vantage Carbon Black. De filmer, een 16-jarige autofanaat uit Waasmunster, zoomt tijdens de rit op de E17 in op de snelheidsmeter, die op een bepaald moment 293 kilometer per uur aangeeft.[/i]

Aston Martin is voor ouw peekes 💡 😈
                    Maar als je zelfs Porsche nog niet correct kunt spellen -waarschijnlijk omdat je er precies wat op neerkijkt- ben je misschien beter van iets anders te kopen.
                    Alleen dat budget altijd hé… 😈

PT

@ AG-007 : Welkom en van harte gefeliciteerd met je Porsche !!

(Effe off topic) @Kristoff6 : Alsjeblieft;

http://www.2dehands.be/autos/autos/aston-martin/te-koop-aston-martin-db7-103436017.html?list_cat=aston-martin

Zelfs 2050,- euro onder het vooropgestelde budget van je pors[b]che[/b] Cayman! 😉 (Met passagierszetel(s) ❗ )

Tof dat je jou voorsteld,ik had dat niet gedaan en kreeg al voze commentaar van een moderator 😉
                        Als ik het geld had kocht ik ook een aston martin,maar zal het met minder moeten doen dus een porchke denk ik:)

911-lover schrijft:
                          [quote]
                          Is het door de recente veranderingen aan het forum dat een nieuwe forummer vanaf bericht 1 een Trol genoemd wordt of heeft dit een reden ?

Was een testfase die normaal gezien niet live had mogen gaan “woops” 😳
                          Ben aan t testen dat beginners enkel de 3 eerste postst kunnen doen in één bepaalde en vastgelegde thread (bv Stel jezelf voor) en dat je daarna (na 3 posts) wel overal kan posten, kwestie van hit & run’s te vermijden. Maar we zijn er nog niet helemaal…

Trouwens thx Wim 8)

Welkom 8) 8) 8)

Anoniem

AG-007 schrijft:

Woordje “trol” idd rare manier van begroeting…

Zou leuk zijn als dit asap wordt aangepast.

Greetz

Je mag al blij zijn dat er hier geen DT-fout werd gemaakt 😆 😆 😆

als je veel trolt zoals ik gaat dat vanzelf weg … keep on posting en welkom ! 😆

In elk geval welkom… trol 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.