Hallo allemaal

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal

• Maker
    Discussie
  • Bij deze wil ik mezelf even voorstellen.
    Mijn naam is Dimitri 35 jaar en ben zoals enkele hier woonachtig rond het brugse met name ruddervoorde.
    De liefde voor porsche(en droom om er een te bezitten) is er bij mijn weten altijd al geweest maar het bijhorende budget om deze droom te verwezenlijken is er maar een hele tijd later gekomen.
    Een 6 tal jaar geleden is het begonnen met de aankoop van een 944 turbo van 86 met veel werk en enkele ontbrekende stukken. Heb deze wagen eerst gecompleteerd om hem vervolgens volledig te demonteren en volledig nieuw op te bouwen(nog altijd bezig).
    Een 2 tal jaar geleden nog niet geleerd en weer een 944 turbo gekocht aangezien de prijs enorm aantrekkelijk was. Ik heb me nog meer werk op de hals gehaald(weer een project die niet rijdt).
    Dan maar een derde 951 gekocht voor onderdelen.
    RESULTAAT:zeer veel onderdelen en voorlopig geen rijdende 944.
    Vorig jaar 911 targa van 79 op de kop kunnen tikken en ja hoor eentje die nu ingeschreven is en RIJDEND.
    Zal dus in de toekomst nog wel behoorlijk wat info, kennis en ideeën kunnen gebruiken en het is gewoon ook leuk om mensen met de zelfde interesse te spreken.
    Zal proberen enkele fotootjes te posten
    Groeten Dimitri

DSCF5892.JPG

Attachments:
    • DSCF3669.JPG
    • DSCF5649.JPG
    • 05-04-27.jpg
    • DSC00008-1.jpg
    • DSC00022b.jpg
    • DSCF5521.JPG
    • DSCF5573.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • welkom hier op het forum, knappe collectie al 😆

@poli gt3: ik ben ook van antwerpen :relaxman:

Welkom en groeten uit zone 050 😀

West-Vlaanderen is een heel vruchtbare streek :happy: ,vooral de Brugse regio is goed vertegenwoordigd .
          In elke provincie zullen er wel veel Porschen zitten maar de westfluten durven zich outen 😉 😉 😉
          Tenslotte is het geen schande om met zijn Porsche geaardheid naar buiten te komen . 😉

Ik denk dat er momenteel een soort van virus heerst in West-Vlaanderen waardoor Porsche liefhebbers zich beginnen te “outen” op porscheforum.be 😉

Eerst beginnen met een 944 dan een 911 hebben/willen… klinkt zeer bekend 😉

Van harte welkom hier . :applaus:

Nog ne W.VL. erbij :first: :first: :first:

Bedankt allemaal !
                  Inderdaad Peter het is optie 3:geen plaats meer

Welkom steekgenoot. :drink:
                    Heb 16j in ruddervoorde gewoond.

😀 Aha, iemand uit de buurt, en die ik dan nog eens goed ken ook.

XXX

Hey Dimitri, al 4 Porsches in uw bezit? Jij moet een grote garage hebben, of een grote tuin, of geen plaats meer 😀 SUcces met de mooiste van den hoop :relaxman: en dan nog een Targa :first:

@poli gt3 … Antwarepe boven … :engeltje:

Dimitri,
                          mooie projecten :respekt:
                          Alleszins benvenuti,
                          ciao,
                          Luc
                          PS; ik ben nen Eust-Vlomming, Woaslander. :relaxman:

ik ben een oost vlaming…

Welkom,mooi kleurtje!
                              Is hier op da forum ook nog iemand NIET van WV?
                              Omgeving Antwerpen ofzo? :music:

Welkom Dimitri, en je ziet dat dromen niet altijd bedrog zijn :drink:

Welkom hier ,je hebt wel nog wat werk om dit allemaal te laten rijden .succes verder :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.