Hallo allemaal

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal

• Maker
    Discussie

• Ron
    Deelnemer

Hallo,

ik ben Ron en al een tijd fan van de Porsche! Ik begin het steeds interessanter te vinden en dacht laat ik mij eens aanmelden op dit forum, zodat ik meer mee kan lezen en discussiëren. Hebben jullie vragen, schiet maar raak!

Om ook maar gelijk met de deur in huis te vallen..

Mijn vrouw en ik zijn al een tijdje opzoek naar een blitse nieuwe wagen. Deze auto voldoet aan onze eisen maar omdat wij geen echte auto kenners zijn, vraag ik graag jullie hulp.

Ik zou jullie graag vragen; wat de voor en nadelen van deze auto zijn. Voor de mensen die zelf deze auto in bezit hebben hoor ik natuurlijk graag jullie ervaring met deze auto. Is er nog iets anders specifieks waar we op moeten letten bij mogelijke aanschaf van deze auto?
      Aangezien het voor ons een aanzienlijke uitgave is, hoop ik op serieuze reacties.

Het gaat om onderstaande auto:

http://www.aanbod.be/auto-en-toebehoren/porsche/porsche-997-911-cabrio-tiptronic-toptoestand-%C3%83%C2%A2%C3%82%C2%82%C3%82%C2%AC45370-netto-zwart-solid-2007-01-01-st.martens-latem-5153853.html

Jullie zouden ons enorm van dienst zijn!

Alvast bedankt en tot op het forum!!

Groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
      • Dag Ron,

Ik heb je een PM gestuurd, ik verkoop mijn Carrera 4 van 11/2009.

Groet,

X

Welkom.

Wekom Ron ,

Vorig jaar in de zoektocht naar een *porsche ben ik deze wagen ook een bezoekje gaan brengen , was zeer nette auto maar veel te duur ik heb toen een zeer goed bod gedaan maar helaas zonder gevolg .
            Dan maar een nieuwe Boxster gaan kopen .

XXX

Welkom Ron en succes met de zoektocht.
              Ik denk gelijk Dirk, die Maccademia hmmmm :happydance:

Welkom Ron.

Ter info, ik heb vorig jaar precies dezelfde wagen gekocht van een privé persoon aan een prijs die bijna 30% lager lag. Hij heeft dezelfde leeftijd maar wel iets meer km (70.000) maar in perfecte staat en zéér veel opties…

Niet te snel beslissen is de boodschap. Het zoeken is ook best leuk ! :happydance:

welkom, je zal je een *porsche niet beklagen al vind ik die prijs veel te hoog voor wat je krijgt, als hij dan al van vorig jaar te koop staat…. niet echt een goed teken mijn inziens, een wagen die top op alle vlakken staat geen week te koop, als je naar een topwagen gaat kijken heb je best je centen bij dan ben je zeker dat je nadien geen spijt hebt, de wagen waar S2 zot van is daarentegen *luv knappe wagen.
                  zetelverwarming is idd een must in een cabrio, heb het ook in de mijne en zelfs s’nachts is het genieten met de kap omlaag, :happydance:

Ik zou zeggen: klapt ne keer met Luc 8)

Staat sinds vorig jaar mei te koop als “zomerkoopje”. Nog steeds niet verkocht blijkbaar. Logisch, volgens mij minstens 15.000 euro overpriced.
                      Ps, vergeet niet dat je in vlaanderen ook nog eens 5.000 euro kwijt bent aan biv en wegentaks!

Welgekomen Ron !

Ik zou voor die Macadamia gaan *luv *luv

001092_9.jpg

S2

Ik zou alvast mijn zetelverwarming niet kunnen missen, en het vrouwtje zeker niet.

Dus bijna een must bij een cabrio. Al heb je ook hardcore cabrio rijders 🙂 (Al rijden die meestal alleen 😉 )

Stevige prijzen toch nog, mijn vrouw haar 997 4s cabrio wil ik ook wel voor die prijs verkopen zulle. :coolness: :coolness: :coolness:

Ben ook aan het uitkijken naar een andere en heb beide auto’s die S2 reeds bekeken. Zijn allebei zeer knap.
                                In dezelfde prijsklasse staat er bij Van Beurden een 4S die eveneens in zeer goede staat is. Is vanuit het Gentse een eind uit de buurt maar het loont de moeite (gezien de garage VDB ben ik ervan uitgegaan dat u uit het Gentse bent)

heb geen zetelverwarming, wel een goede huisdokter :mrgreen: , goed gekleed eerst raampje warmen en netjes mee opplooien en rijden maar, mevrouw is iets freler en zou zetelverwarming ten zeerste aanbevelen

Zetelverwarming is een MUST in een cabrio waar je in België mee wil scheuren!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.