Hallo allemaal

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal

• Maker
    Discussie

• Ron
    Deelnemer

Hallo,

ik ben Ron en al een tijd fan van de Porsche! Ik begin het steeds interessanter te vinden en dacht laat ik mij eens aanmelden op dit forum, zodat ik meer mee kan lezen en discussiëren. Hebben jullie vragen, schiet maar raak!

Om ook maar gelijk met de deur in huis te vallen..

Mijn vrouw en ik zijn al een tijdje opzoek naar een blitse nieuwe wagen. Deze auto voldoet aan onze eisen maar omdat wij geen echte auto kenners zijn, vraag ik graag jullie hulp.

Ik zou jullie graag vragen; wat de voor en nadelen van deze auto zijn. Voor de mensen die zelf deze auto in bezit hebben hoor ik natuurlijk graag jullie ervaring met deze auto. Is er nog iets anders specifieks waar we op moeten letten bij mogelijke aanschaf van deze auto?
      Aangezien het voor ons een aanzienlijke uitgave is, hoop ik op serieuze reacties.

Het gaat om onderstaande auto:

http://www.aanbod.be/auto-en-toebehoren/porsche/porsche-997-911-cabrio-tiptronic-toptoestand-%C3%83%C2%A2%C3%82%C2%82%C3%82%C2%AC45370-netto-zwart-solid-2007-01-01-st.martens-latem-5153853.html

Jullie zouden ons enorm van dienst zijn!

Alvast bedankt en tot op het forum!!

Groetjes

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
      • Ziet er een heel mooie wagen uit. Uit ervaring met mijn vorige 2 boxsters zou ik u toch eentje met zetelverwarming aanraden.
        Dan kan je extra vroeg in het voorjaar van uw cabrio genieten.
        Veel plezier in uw zoektocht en veel rijgenot

S2

Garage Vandenberghe heeft een heel goede reputatie, maar is zoals eerder gezegd zeker niet de goedkoopste. Hij is soms zelfs duurder als de officiële Porsche dealer die de overkant van de baan zit. Maar het is zeker de moeite om eens langs te gaan, al is het maar om gewoon eens rond te kijken. Wat daar allemaal niet staat, ongelooflijk!

Maar ook deze vind ik voor een 997.1 (dus voor de facelift) betrekkelijk hoog geprijsd, al heeft hij wel een lage km-stand.

Deze bij Carrera Motors (de overkant van de straat dus 🙂 ) vind ik persoonlijk zeker even mooi (Macadamia *luv buitenkleur). En heeft officiële Porsche garantie. (Wat zeker niet wil zeggen dat de garantie bij Vandenberghe minder zou zijn)

Of Deze met slechts 20.000km voor ongeveer dezelfde prijs

Waarmee ik maar wil zeggen dat er in die prijscategorie veel keuze is.

Wim

Welkom Ron, en serieus zijn we hier allemaal. :mrgreen:

Welkom op dit forum, mooie wagen en zoals Mush aangeeft niet de goedkoopste verkoper .
              succes er zullen hier nog wel kenners reageren want deze wagen ken ik niet zo goed maar is ook geen probleem geval (de 997 algemeen ) bij mijn weten !

Welkom!! :first:
                997 staat afaik niet bekend als probleembak. ‘t Is een tip, daar moet je voor zijn (maar meer en meer mensen zijn er voor). De handelaar in kwestie heeft (ook weer) afaik een goede reputatie maar is niet de goedkoopste.
                Als je een AKK nuttig vindt: doen.

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.