- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
8 juli 2015 om 13:24
Hallo allemaal! Omdat ik nieuw ben op dit forum stel ik me even voor.
Ik ben 44 jaar en woon in Nederland op 10 minuten van de Belgische grens, nabij Antwerpen.
Van jongs af aan heb ik een bovengemiddelde fascinatie voor techniek en in het bijzonder voor het merk Porsche. Na mijn studie tot auto-ontwerper, heb ik me gedurende 20 jaar bedrijfsmatig beziggehouden met het restaureren, prepareren en verkopen van klassieke Porsches. Nu is het echt alleen mijn ‘hobby’, maar wanneer er een echt mooie Porsche aan me voorbij komt kan ik die vaak niet laten staan. Die moet ik dan hebben en weer helemaal tip top in orde brengen.
Mij meest recente aanwinst is een 911 3.0 SC Coupe uit 1978 met een sunroof, waar ik superveel aan gedaan heb. Het was al een heel goeie basis met een gereviseerde motor, keiharde body en veel historie. Nu net mee klaar en het is echt weer een rijkanon geworden waar ik veel plezier aan ga hebben komende tijd.Ik ga met plezier jullie ervaringen lezen op dit forum en ik hoop dat we leuke en nuttige tips uit kunnen wisselen.
Hartelijke Porsche-groeten,
Stefan
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.